fredag 29 maj 2009

TWILIGHT; mitt testresultat

Bella Swan

100%
Alice Cullen

100%
Emse Cullen

75%
Edward Cullen

50%
Carlisle Cullen

50%
Emmet Cullen

50%
Jasper Cullen

38%
Rosalie Cullen

2%

I ordning vilka i Twilight jag liknar mest (personligheten) enligt ett test på någon Twilight-fan sida vars namn jag tyvär glömt bort. Jag är tydligen mest någon blandning av Bella och Alice, och efter det kommer Esme, det blevjag faktiskt överraskad över! Och sen blev det lika mellan Carlisle, Edward och Emmet x) Haha, 2% på Roslalie, inte mycket... *puh*

4 kommentarer:

  1. Anonym5/29/2009

    Förvånar mig inte att du liknar Bella personligt också! ><
    Läser din blogg varje dah, super! :D
    // Twilightfan

    SvaraRadera
  2. Anonym5/29/2009

    Jag sa ju redan innan det här att jag tyckte att du hade även samma personlighet som bella, inte bara utseendet! Hihi *stolt*!

    Oooh, Alice ;$ haha ;'D


    //Hanneees

    SvaraRadera
  3. Emmi, asså du e läskigt likt henne i verklighten oxå! :D Du är lika söt! :) <33

    SvaraRadera
  4. Överstenörden Ems5/30/2009

    Aaw, tack vad gullig du e :) <333 jag blr så glad när folk säger jag är lik henne *supernörd* x)

    SvaraRadera