måndag 18 maj 2009

En regning måndag

Yuah...

Idag har inte jag direkt varit en solstråle. På morgonen kom jag på att det var IP i skolan och att jag inte har nån matsäck. Så på vägen dit passerar jag liksom statoil och köper första bästa macka, och sen är jag på IP och har en lapp för jag knäckte ryggen igår på studsmattan. Fick skippa höjd och längdhopp. Och så var den ASKALLT där oxå... Och det regnade -.-''. Under 800 meter tänkte jag först inte springa men jag tänkte whatta fakk jag provar x) . Mitt inne i mitt springande så ser jag SaraS + P som springer av banan. Jag ser typ långt ifrån att det hade hänt något med SaraS, så jag typ spurtar allt jag har fram till dom. SaraS hade astmaanfall och jag och SaraP fick hjälpa henne att börja andas normalt igen genom att typ sträcka upp armarna på henne och andas med henne och sånt. Stackars SaraS, fast hon blev bättre sen som tur var :)
När vi kastade kula var jag sämt av alla, seriöst xD Det är inte min starka sida tydligen. Jag typ frös och frös och alla trodde typ jag skulle dö när som helst för jag skakade typ helt stört, gick ju inte att få kontroll på kroppen! Jag var typ helt avdomnad och bara stod och skakade... Fast massor av fina kompisar kramade mig så jag överlevde ^^ <3> När vi skulle springa 100 meter va banan helt blöt (HJÄLP!) och jag var bedövad från halsen och ner av kylan så jag är ändå ganska nöjd med min tid under omständigheterna; 17.11
Och nu är jag hemma, redo att mysa ser i soffan med mitt varma täcke och prata med bvännen Carro och läsa! (Nu läser jag "Eclipse" för 6:e gången)

Puss alla som haft en dag som skulle kunna varit mycket komisk om det var typ ett sitcom eller nått...
Överstenörden Ems

2 kommentarer:

  1. Anonym5/18/2009

    Hööhö x) Men du skakade som satan det såg juuh läskigt ut :S Allafall det var SKIT kallt :O!

    //Robin :)

    SvaraRadera
  2. Jag såg inte ens att du skaka? ;s

    SvaraRadera