torsdag 21 maj 2009

Läsardag


Övanför är bild på mej efter en flumm/läsdag utan smink x) Idag vaknade jag typ halv 7 och började genast läsa, sen ringde Carro efter några minuter och vi planerade lite bara. :) Under typ hela dagen tills 4 läste dag och nu är jag snart klar med min kära bok... *snyft* Men ska bli kul sen att läsa "Breaking Dawn"... IGEN! x) Men vid 4 kom Elin och vi flummade loss, sen kom Robin oxå och Elin typ somna? Hehee, komplicerat iaf. Men jag och Elin tänkte flumma imorrn me, och så ska jag planera in något på lördag oxå. Kan inte ta hem nå kompisar då förstår ni... Pappa och Mamma ska fixa på tomten tror ja :) Jag kan ju kolla om några vill åka t stan kanske? Jag tänker inte läsa hela lördan iallafall. De är klart tt de är super, men jag känner att jag behöver lite omväxling. ^^
Puss alla som ska käka nu,
Ems

4 kommentarer:

  1. Jävlar va du va lik Bella! :O

    SvaraRadera
  2. Anonym5/22/2009

    Mmm håller me, och där hade du inte smink heller :O Läskigt.

    SvaraRadera
  3. Anonym5/24/2009

    Hihi emmih blir glad när folk tycker det x) :P

    SvaraRadera
  4. shiiet, va du är lik bella :) fuskigt hahaha, vill också se ut som henne :D. hah fin blogg förresten. jag älskar twilight :D <3 är totalt besatt, haha. du med, antar jag, hehe :D förresten var hittade du en kopia på bellas jacka, jag måste ha en!! har letat som en idiot på google, men utan resultat :( ha dt bra

    SvaraRadera