lördag 16 maj 2009

NEW MOON; Rob's sista inspelningsdag!


Igår var Robert på sin sista inspelningsdag, OMG! Det är fett spännande juh! *blandadekänslor* Dom skulle filma en meadow scen som de tidigare varit tvungna att skjuta upp på grund utav dåligt väder. Det här säger Robert om den sista scenen han då just spelat in:

It's a dreamy sequence. In the Meadow, Bella sees herself get old, looks like her grandma. And Edward wishes grandma happy birthday. Then they're young together and lying in the field and looking at each other and it's... pretty. (laugh)"

Hjälphjälp! :D :O Vet inte vad jag ska göra... x) Jag kan berätta om vad jag ska göra idag så jag inte får panik, jag måste tänka på något annat...

Idag ska jag först gå ut på promenad med småkusinerna i naturresarvatet, xP sen ska jag gå ut med hundarna till soltippen (ett fint stlle uppe på nån hög kulle där det typ alltid är sol) och sedan ska jag fixa mej och sedan åka till Frida där också Elin, Robin, Orre, Isaac och några till tydligen oxå skulle vara, och sen ska jag sova över :)

Ja, det var ju jäääätteinstressant... ><>

Puss alla som verkligen inte försöker tänka på nyheten jag skrev förut, (för att förhindra panik elr något liknande...)

Övertstenörden Ems

1 kommentar: