söndag 31 maj 2009

NEW MOON RIKTIG TRAILER! :D


Jag tänker fokosera på att inte få panik i bloggen nu, men som ni kanske kan tänka er är hysterin tusen gånger större än alla andra gamla hysterianfall jag haft. Att jag vaknade SJÄLVMANT halv 3 idag för att kunna flyga upp ur sängen och kolla på den besvisar att jag är en tvättäkta twilightare :D Så nu kan ni gråta och skrika av lycka hur mycket nu vill, för nu är den officiella NEW MOON TRAILERN ÄNTLIGEN HÄR! :D !!!!!!! <333333>
Och här är priserna Twilight vann på MTV Movie Awards:

Best Fight Winner: Robert Pattinson och Cam Gigandet. (Twilight)
Breakthrough Performance Male Winner: Robert Pattinson.
Best Kiss Winner: Robert Pattinson och Kristen Stewart.
Best Female Performance Winner: Kristen Stewart.
Best Movie Winner: Twilight.

Wiiiie! x) Idag i skolan kommer jag vara helt galen, varning! xD

2 kommentarer:

  1. EMMI, JAG DÖR!!!!!!!!! :'''''''D Hur fan ska jag kunna vänta i 171 dagar!!? :'O <333333333

    SvaraRadera
  2. Överstenörden Ems6/03/2009

    Till Carro: Ingen j*vla aning! HJÄLP! <333

    SvaraRadera