fredag 22 maj 2009

NEW MOON; Bilder från filmen


OOOMG! BILD FRÅN NEW MOON! :D *ÖVERLYCKLIG*
OME OMJ!!!!!! OMFG!!! GAAAH! LÄÄÄÄÄNGTAR SOM IN I PIIIIIP!!! :D hahahaha *hyperventilerar*
Gud va romantisk den ser uuut *gråter av lycka* jag sprängs seriöst snart, längtar så till den 31 maj, hoppas veerkligen scenen från bilden här över är med i klippet! Jag gillar att det verkar som om Bellas hud i den hör filmen är lite mer "mänsklig" och hans lite mer overklig, för i "Twilight" kan det ibland se ut som om det är hon som har den bleka hyn och han har den lite mer omagiska... Här är några fler bilder från filmen ur en tidning, EW:


Jaag sprängs, jaaaaag spräng, jaaa -
*BOOM*

4 kommentarer:

  1. NEW MOON GALNING!5/22/2009

    fy fan vad jag längtar….kan knappt andas! ÅH

    SvaraRadera
  2. ååh gu vad spännande :D
    ursöt bild på bella och edward :)
    längtar som atans nu, ge mig november..

    SvaraRadera
  3. Anonym5/23/2009

    shiet trodde de va du först emmi x)

    SvaraRadera
  4. Anonym5/23/2009

    Jag trodde också det var du efter att jag tittat på bilden på dej några inlägg under. Du är lyllo, du ser precis ut som en person som blivit finslipad av en hel flim-crew i typ 3 timmar, och du har inte ens smink på bilden. Jag är avundsjuk!

    SvaraRadera