onsdag 20 maj 2009

NEW MOON; MTV Movie Awards + 1 minut långt New Moon klipp!

MTV Movie Awards sända snart och Twilight gänget är nominerade i diverse kategorier, men iallafall så kommer diverse skådespelare att presentera ett 1 minut långt New Moon klipp för oss att se! *överlycklig springer runt i en cirkel glad* :D Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer att presentera detta klipp... Spännandeee! Jag har inte riktigt fattat det själv ännu tror jaa... Vi måste även rösta på dessa kandidater som alla är nominerade för Twilight. Gå in och gör det här. Rösta rösta rösta så de vinner ALLT nu! :D

MTV Movie Awards sänds 31 Maj! :D

Här är vilka de är nominerade för:
  • Kristen Stewart och Robert Pattinson - Best Kiss
  • Paramore "Decode" - Best song from a movie
  • Robert Pattinson (Cam Gigandet) - Best Fight
  • Robert Pattinson - Breaktrough Performance Male
  • Taylor Lautner - Breaktrough Performance Male
  • Kristen Stewart - Best Female Performance
  • Twilight - Best Movie

RÖSTAA! :D Jag har såklart gjort det, men rösta fort nu, snart är tiden ute! ;O

6 kommentarer:

  1. Anonym5/20/2009

    RÖSTAT!
    Bästa bloggen måste jag erkänna,

    SvaraRadera
  2. Anonym5/20/2009

    Jag har också röstat, ska bli spännande!

    SvaraRadera
  3. Anonym5/20/2009

    Jag hörde att man kan rösta en gång per dag! :D Prova? :)
    // en som tillhör team Edward

    SvaraRadera
  4. Överstenörden Ems5/21/2009

    Jättebra tips! Det borde alla göra :)

    SvaraRadera
  5. Asså Emmi!!! :''( Jag kan inte rösta, försökt bli medlem men det funkar typ inte!! :'( <33

    SvaraRadera
  6. Överstenörden Ems5/27/2009

    OMG! HJÄLP! :O

    SvaraRadera