lördag 16 maj 2009

NEW MOON; Manus slängt i papperskorg

Detta hände faktiskt inte nyligen utan det var ett tag sedan men jag har totalt glömt bort att skriva om det! Tycker dock att det är en ganska så viktig sak att skriva om.

Jo, det var så att manuset till New Moon blev slängt i en papperskorg. Inte bara New Moon manuset låg i papperskorgen utan också manuset till filmen Memoirs hittades. En tjej vid namn Casey Ray hittade manusen men istället för att läcka ut allt detta på internet så var hon så snäll att hon gick och lämnade in manusen till Summit, hon belönades av detta och får gå på båda premiärerna gratis! Himla lyllo... *avis*

Den som troligen har slängt New Moon manuset (och Memoirs) och som folk tror att det var är Anna Kendrick som spelar Jessica. Klumpigt, hon tänkte sig väl inte för. Jag tycker det var superbra att manuset lämnades in! Jag hade absolut inte velat ta del av manuset om det hade läckts ut eftersom jag vill se filmen. Varför förstöra för en själv? Hade ni läst tror ni om det hade läckts ut? det hade inte jag...


Källa: www.twilightmovie.blogg.se

6 kommentarer:

  1. Anonym5/16/2009

    måste bara säga att din blogg är jättebra!
    & på svenska, som är ett stort plus!
    nu kan man hänga med i de underbara twilightsvängarna ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym5/17/2009

    Emmih då får bra kommentarer :D!

    //Robin såklart :)

    SvaraRadera
  3. Anonym5/17/2009

    Men du,Varför slängde hon manuset :
    Råkade hon eller vad var det som hände? :S
    Jag hade inte läst det om det läckte ut på internet för då är det inte lika spännande att se filmen sen :(

    SvaraRadera
  4. Överstenörden Ems5/18/2009

    Enligt källan vill hon inte prata om det, så ingen vet säkert om det var med flit eller misstag...
    Härligt att "anonym #1" gillar bloggen! :D

    SvaraRadera
  5. jag vet tyvärr inte hur blogspots kodmallar funkar, så jag kan tyvärr inte fixa din blogg.
    ps: jag känner igen detta inlägget...från twilightmovie.blogg.se -.-

    SvaraRadera
  6. Anonym5/27/2009

    det e hon från twilightmovie som har kopierat den från emmih<3
    // de du;)

    SvaraRadera