söndag 31 maj 2009

morsdag

idag är det morsdag! mamma fick två askar av mej som såg ut som råttor, och en liten nalle :) under dagen tränade jag och sedan bar det av till slottet i det fina vädret och ha picknick med kusiner. madicken fick följa med, men spot gillar inte att bara ligga på en filt så han fick stanna hemma. men nu behöver jag hjälp, för jag vill ha en FIN design på min blogg... jag vill ha massa twilight och grejer, men jag vet inte hur man gör! buhu, rikigt tragiskt detta ju. så om nån kan och känner för att hjälp mej, snälla snälla snälla snällaaa (ur caroline af ugglas låt?) hjälp mig. idag har jag också läst klassiker, withering hights (boken bella spammar under alla twilightböcker) och lite shakesperare. klassiker är ju riktigt bra ju. det gäller baar att vänja sej med shakesperares berättelser som är skivna som ett manus, eller pjäs. men iaf,
puss alla som förstår att jag alltid kommer vara (med eller utan twilight-design i bakrunden),
överstenörden ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar