fredag 22 maj 2009

Igår va de väll lite flumm x)

Vid typ 7 igår ringde Frida, tydligen var hon, Robin och Orre utanför mitt hus x) Jag gick ut och vi träffade en söt katt som vi döpte till Misse. När vi va på dagiset kom Hannes också och jag fick bilkörarlektioner av Orre? Vi va där ett tag men sen började vi gå mot backen för Hannes och Robin skrek typ efter cola :P Men det var stängt, mycket smart av oss. Då gick vi till gamla skolan istället och flumma runt lite, innan vi gick hem till mig igen och drack cola och va ute. Vid typ 11 gick vi in till värmen och matade Madicken med chips ^^ och så skämtade Robin om att vi kunde kolla på Twilight, och alla sa nej, t.o.m jag x) Hannes blev typ lycklig eller nått för att jag inte hade lust för att kolla på den... vid halv 12 åkte alla hem. En ganska rolig kväll faktiskt :)
Idag ska jag och Elin va tror ja, och alla vi som va igår skulle sova hos Frida? xD Är inte riktigt säker, får ringa runt lite antar jag. Jag vaknade halv 9 idag och kaste mig genast över boken, bara nått kapitel kvar på "Eclipse" nu :) + :(
Puss alla som inte har en aning om vad som händer idag,
Ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar