tisdag 19 maj 2009

NEW MOON; Officiell poster!

Här bjuder jag på den riktiga postern till "New Moon";


UPDATE: Faktiskt har jag ändrat mej... Den är ju ganska snygg när man väl kollat på den ett tag. :D Täänk när den har premiär! Ursäkta dålig kvalite på bilden, kolla min countdown istället för ett bättre resultat ;)

Okej, jag måste säga att jag är typ livrädd nu! Den är inte precis det jag förväntat mig... :(

Mina negativa kommentarer om postern;
  • Alla är överretusherade och är uppställda helt stört
  • Varför är det SOL i hörnet på postern? Heter den inte "NEW MOON"?!? Stepheine Meyer döpte boken till det eftersom nymåne är den mörkaste tiden på dygnet, och det reflekterar i att Bellas mörkaste period är, just det, i "New Moon". Postern ser inte så speciellt mörk ut tycker jag... -.-'

Min positiva kommentar till postern;
  • Okej, let's face it, det är ju ändå "The Twilight Saga" vi snackar om här, och jag hade blivit överlycklig över att postern kommit även om det var en grön liten blobb på mars på postern och de hade stavat fel på "New Moon"... Vi får be till Twilightgudarna att filmen är bättre än planchen bara...
Så, gråt eller tjut av glädje (eller både och), för nu är den iallafall här, den officella "New Moon" postern!

6 kommentarer:

  1. saras :)5/19/2009

    hahha, jah skrattar fortfarande, jag tror att jag har drabbats av ren paniik ! :O herreguud nu ber vi ! :D

    SvaraRadera
  2. Överstenörden Ems5/19/2009

    Hahahah, jo. Jag hade liiite panik när jag ringde dej oxåååå x)

    SvaraRadera
  3. paniksaras :)5/20/2009

    haha, menar du veeeerkliigen det ? :O x)

    SvaraRadera
  4. Men hon håller ju om Jacob, Edward ser ju helt mobbad ut! :'( Stackarn! Fan, vad jag längtar till premiären!! <33

    SvaraRadera
  5. Linnea5/29/2009

    mew moon är väl att dt är en ny måne? D: men dt ju meningen som en natt? typ solnedgång, nymåne, förmörkele (typ), och braking dawn är väl soluppgång? fast jag kanske har fel :O

    SvaraRadera
  6. Linnea5/29/2009

    vänta öhh , vrf har jacob kort hår på postern men långt hår i filmen?

    SvaraRadera