söndag 12 juli 2009

TWILIGHT + vardag


under veckan har jag läst mycket , inte varit med kompisar på 6 dar ! ;O men alla är ju typ borta , :( jag har haft tid att vara med djuren iallfall , och jag har tränat varje dag i hela veckan . ^^' gud så duktig jag är ( inte ) >< . det har iallafall inte varit några mer rykten om att kristen är gravid , för seriöst nu , om man var gravid med robert pattinsons barn skulle man ju typ skrika ut över hela stan : " HELL YEAH ! WOOOOHOOOO ! I'M THE KING OF THE WORLD ! I AM THE CHOSEN ONE ! " x) eller ? nähä . okej då . blö , apor . * hör röster i huvudet * sen hade det tydligen kommit ett nytt rykte också , min kära flummunge elin smsade mig om att det hade stått någonstans att robert pattinson skulle va gay . iii don't know säger jag bara . x) så länge han fortsätter spela edward är jag inte så värst intresserad av resten faktiskt . . . ( plz dont hurt me ) men nu ska vi hämta ejke som varit borta i en vecka med kompisar !
puss alla som gillar att spela kort ,
överstenörden ems

2 kommentarer:

  1. haha, bäst humor x) min och mina vänners favoritblogg!!!:):):)

    SvaraRadera
  2. Till Jess: yey ^^ thx :)

    SvaraRadera