fredag 24 juli 2009

NEW MOON: SNEAK PEAKS LÅNGA KLIPP OMG!!!!!!!!!!

OMFG OMFG OMFG ! ! ! ! ! Dålig kvalite jag vet men det är ju bättre än ingenting ? GAAAAAH jag började typ hyperventilera och skrika och halvgråta och fick gåshud hah jag vet det är nått fel på mej men aja KOLLA KLIPPEN OMFG jag ÄLSKAR DOM ! :D :D :D :D *hypriventilerar*
hoppar, skriker, tjuter o vill springa fram till chris weitz o säga att han är typ bästa regissören i världen!!!!!!!!
omg, allt är så perfekt, dom har verkligen hållit sig till boken o jag älskar det, new moon komer bli sååååååååååååååååå mkt bättre än twilight omg, jag är så lycklig just nu <333> XD

8 kommentarer:

  1. denlillaapan7/24/2009

    omg dt va ju långa klipp!!! (: underbara, <3

    SvaraRadera
  2. Jag känner på mej att new moon kommer bli helt fucking bäst!!!!!!!!!! :D

    SvaraRadera
  3. Anonym7/24/2009

    gaaaahmop!

    SvaraRadera
  4. wiewieee!7/24/2009

    Ååååh älskar när hon skriker "no edward, dont!!" :D:D:D

    SvaraRadera
  5. Till denlillaapan: jag vet! ^^

    SvaraRadera
  6. Till newmoontjejen: jag tror den kommer bli bättre än twilight x)

    SvaraRadera
  7. Till Anonym: haha XD

    SvaraRadera
  8. Till wiewieee!: jo, haha och så är det ju lite roligt att alla i publiken börjar panik-skrika såfort man ser jacob/edwards överkropp XD

    SvaraRadera