onsdag 29 juli 2009

i love you.


hej bloggen och alla som läser ( om ni inte tröttnat och slutat läsa p.g.a dålig uppdatering ) tänkte jag skulle skriva vad jag har haft för mej , och det är inte så mycket kan man ju säga . jag har tagit hand om sötaste madicken som just nu verkar må bättre ! :D *knackar i trä* och eftersom jag inte haft så mycket mer att göra och inte hunnit vara med kompisar har jag sett till att jogga och träna varje dag , wihuw vad duktig man kan va . . . x) och så har jag dödat lite tid genom att prova lite olika frisyrer på mitt ihåliga huvud ^^' . jo och i måndags var jag med saras på grönan också , helt sjukt i huvvet va ja . . . men iallafall , ska försöka uppdatera bättre nu :)
puss på alla som fortfarande läser ,
överstenörden ems

22 kommentarer:

  1. Sarahh7/29/2009

    Klart man inte slutat läsa! Fattar ju att uppdateringen blir sämre med allt som hänt med Madicken... :) fortsätter hålla tummarna på att hon blir helt frisk! :D
    Det var ju duktigt attdu tränat x) jag vill också det men man orkar inte bara liksom... x(

    SvaraRadera
  2. Till Sarahh: tack ^^

    SvaraRadera
  3. "Sarahh" kunde inte säga det bättre!

    SvaraRadera
  4. annaaie7/29/2009

    håller med!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Anonym7/29/2009

    Fin bild!

    SvaraRadera
  6. denlillaapan7/29/2009

    åååååhhhhh alla hinner kommentera innan mej och tar alla mina ord!!! *arg*

    SvaraRadera
  7. killen7/29/2009

    samma här, och nu tog "denlillaapan" mina ord om att alla tar mina ord!Jag har det sämst xD

    SvaraRadera
  8. Fellicaq7/29/2009

    Jag läser, och mina vänner läser, we LOVE it! :D

    SvaraRadera
  9. Till Puvi: då säger jag tack till dig med :D

    SvaraRadera
  10. Till annaaie: YEY XD (helt hjärndöda kommentarer jag vet, men jag gillar att svara på alla ^^)

    SvaraRadera
  11. Till Anonym: taack :D

    SvaraRadera
  12. Till denlillaapan: hehe du får va snabb ;)

    SvaraRadera
  13. Till Fellicaq: vad roligt att många läser, ni fattar inte hur glad jag blir ! :D:D:D

    SvaraRadera
  14. Anonym7/29/2009

    Taahhahahahaa, you guys are soooooo mean T.T *gråååååter*
    Men jag får väl skriva att jag håller med dom andra :p

    Nu vet jag att du är en snel människa, så du kommer antagligen inte tycka om lite "skadeglädje" lika mycket som jag, men jag tycker faktiskt det var förjävla kul att Ogges WoW-konto har blivit hackat, och han kommer inte kunna få det tillbaka XD - Där slösade han bort 2 år! ^^'
    Hoppas det muntrade upp dig lite grann i alla fall, puss :) :-*

    //Hannes

    SvaraRadera
  15. Till killen:haha, jo det lät ju sämst XD

    SvaraRadera
  16. Till Hannes: jaha x) varför mean? :S

    SvaraRadera
  17. Anonym7/31/2009

    Va troor du? Alla tar ju mina copywritade kommentarer :(
    Haha, vad ska bilden mena ;) eller, vem snarare? :D ;)

    SvaraRadera
  18. Linnea den grymme8/03/2009

    copywrite var ngt nytt .. O.o vi kan träna tillsammans ^_________^

    SvaraRadera
  19. Till Linnea den grymme: YEY XD

    SvaraRadera
  20. Hanneees8/05/2009

    #1 - Linnea, jag menade såklart copyRIGHT! ..
    #2 - Em, komigeeen, var lite snäll och berätta x] Vi är nyfikna följare av din blogg som bara måååste veta xD :D

    /Hannees

    SvaraRadera
  21. Till Hanneees:
    #1: linnea är supersmart som kom på det och det gjorde inte du du är bara rääääädd att erkänna de :P
    #2: nej.

    X)

    SvaraRadera