söndag 5 juli 2009

jippe ka yey .

jo , förlåt igen för dålig uppdatering .

måndags : carro kom , vi spelade vändtia med min nya svampbob kortlek och flumma på studsmattan
tisdags : jag och carro tältade med hannes och isaac , x)
onsdags : jag o carro spelade vändtia och kollade på premären av ice age 2 med isaac och hannes ! engelskt tal såklart , och vi köpte ice age muggar med ice age figur på , som egentligen var för dom små barnen . . .
torsdags : jag och carro gick på grönan med isaac och hannes , det var supervarmt och alla knarkade ice slush , men också superflumm x)
fredags : carro an me spelade vändtia . . . x) och sen blev det filmkväll hos isaac ! ^^
lördags : en dö - dag med " bara " carro :P
söndag , idag : vi har haft en till dö - dag , vi har hoppat studsmatta , carro har packat , vi har bakat kakor , kollat tv och spammat charlie the unicorn och garvat och garvat ! XD just nu sitter hon vid min data och kollar " det okända " klipp på youtube den lilla sötisen . ^^
imorgon : vid 11 kommer carros pappa till tyresö för att hämta henne , innan dess måste jag hinna fixa hennes hår , hon är helt beroende av mina " emmi lockar " xP

den här veckan med carro har iallafall varit überkul och überflummig , vi har garvat massa och spelat överdrivet mycket vändtia ( bara för att carro vägrar lära sej något nytt kortspel x)
de två bästa kommentarerna ( som jag lyckats komma ihåg , fanns säkert bättre men dom har jag glömt )
  • " Öh , en tjejlatte , tack . " - Isaac när han skulle köpa chailatte
  • " OMG har han GLASÖGON ?!?!? " - Carro när jag visar henne en bild från inspelningen av nästnästa kommande harry potter film

puss alla som vill bada ,

överstenörden ems

4 kommentarer:

  1. HahahaahahH "tjejlatte" var ju skönast XD

    SvaraRadera
  2. Till moaha: jag ska "mobba" issac för all framtid med den kommentaren XD

    SvaraRadera
  3. Anonym7/06/2009

    Neeej glasögonen var BÄÄÄÄST!

    SvaraRadera
  4. Till Anonym: haha jo den är också riktigt bra tycker jag ^^

    SvaraRadera