söndag 12 juli 2009

inlägg om twilight och annat flumm .

vet ni ? den här specialutgåvan från " us weekly " med 72 sidor men bara twilight , jag har den ^^ * superstolt * köpte den i new york , och den går inte att köpa i sverige så jag är riktigt glad att jag köpte den , för jag visste inte hur bra den var eller hur många som faktiskt ville ha den . x) hihi det står maaassor , och så passade jag också på att köpa massa amerikanska ungdoms-skvallertidningar med massa pladder och klotter i , tycker de är roliga faktiskt . och allt blir ju bättre i engelsk språk . jag har till och med bytt till engelsk språk på min mobil , mycket bekvämare . det känns mer naturligt liksom x) . imorgon ska jag på bio med min söta vän elin som kommer hem idag på kvällen . hon kommer nog va trött , och då slutar det oftast alltid med att hon får nån " kill rush " , om man inte ger henne godis ^^ vi ska ju på bio så jag får köpa en stor förstahjälpengodispåse ! ;P och sen på tisdag har jag inget direkt att göra under dagen , men sen på kvällen blir det britneys konsert i globen ! xD haha missförstå mej INTEE , jag är inget britney-fan . men några av hennes låtar är ganska sjungvänliga och jag och mamma tänkte " varför inte ? " så , ja . nu ska vi gå iallafall :) . sen på onsdag smäller det ! ! ! ! HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE HERE I COME ! :D åååååh vad jag längtar ! synd bara att inte jag och carro kunde gå tillsammans , vi som sett fram emot det sen i julas :/ . . . på fredag kommer saras hem från frankrike ! hon har sagt att det finns massa kändisar på stranden där hon ska va , så när hon kommer hem SKA jag se bilder . och på lördag SKA jag ge henne en stor kram , för då fyller hon 14 år ! fattar ni ? åh , dom växer upp så fort . ena stunden sitter dom på min gräsmatta och leker med mina dockhus ( se inlägg " dagens tema: barnsligt " , sök uppe i säkrutan högt upp på bloggen så kommer den fram ) , och i andra stunden blir dom i min ålder . x) och någon gång i veckan ska jag ju också bada med linnea , midnatt ^^ jippi ka yey madda . . . ( behöver jag sluta meningen ? )

tillbaka till mitt huvudämne : twilight . den här bilden hittade jag på NMM , en jättebra twilightsida , den visar lite annan klädsel från inspelningen av new moon när de var i italien .

tycker bella's kläder är klockrena , men dock tycker jag alice's kläder ser lite halvkonstiga ut , men vad tycker ni ?

2 kommentarer:

  1. Anonym7/13/2009

    hmm, tycker Alice's kläder var lite för grå.......

    SvaraRadera
  2. Till Anonym: precis ! x(

    SvaraRadera