onsdag 8 juli 2009

krullsaker på huvudet .





jag skulle ju kunna ljuga och säga att jag sett ut såhär hela dagen , vilket skulle vara mycket smartare eftersom då verkar jag inte lika patetisk . men jag skall icke ljuga för er , kära läsare . sanningen är att jag hela dan tills nu , klockan 19 . 41 på kvällen , har haft två konstiga manga - liknande krullsaker på huvudet ( jag har varit utanför huset , i centrum och andra ställen ) . anledningen ? för att få håret så lockigt som det är på bilderna , som ingen skulle sett om jag inte lagt ut de här bilderna . x) sen får ni oxå se min " i 'love' ny " tröja , från new york såklart ! och jag har också på mej mitt nya hippieband , som jag köpte igår av ren impuls . . . var det ett bra köp ? ^^''
puss alla som tycker " SUTUCD " är riiktigt bra !
överstenörden ems

12 kommentarer:

  1. Anonym7/08/2009

    Du är lik Bella (eller ja, kristen) även med helt annan stil. jag svär,men samma kläder och frisyr skulle ni vara identiska (jag tycker bella är otroligt vacker)!!!!!:D det var ett BRA köp.RIKTIGT snyggt!

    SvaraRadera
  2. Till Anonym: hihi, det är kul att alla säger jag är lik henne ^^ *nörd* bra, då spenderade jag inte mina pengar för ingenting x) :''|

    SvaraRadera
  3. denlillaapan7/08/2009

    det var fint :D

    SvaraRadera
  4. Till denlillaapan: thx ^^''

    SvaraRadera
  5. crissie7/08/2009

    du är jättesöt!!!:D liknar bella verkligen!
    en fråga, plockar du ögonbrynen?isåfall hur,dom är riktigt snygga x)

    SvaraRadera
  6. Till crissie: sry jag plockar inte mina ögonbryn, har aldrig gjort ^^''

    SvaraRadera
  7. annaaie7/08/2009

    asso du liknar liksom kristen mycket men ändå tycker jag att du liknar mer BELLA liksom. du ser exakt ut som jag tänkt mig henne i boken!:D läskigt! xD

    SvaraRadera
  8. annaaie7/08/2009

    fast utan "hippebandet" (fast det var snyggt asso)

    SvaraRadera
  9. den andra bilden är SKRÄMMANDE lik kristen, den övre ser du ju mer ut som dig själv, eller hur man nu ska säga x]
    Men omg, du är ju jättesöt i hippieband oxå x] :D

    SvaraRadera
  10. Till annaaie: haha okej? :)

    SvaraRadera
  11. Till annaaie: det fatta jag nog x)

    SvaraRadera
  12. Till Carfen's: skrämmande? x)

    SvaraRadera