fredag 3 juli 2009

TWILIGHT: robert svarar på frågor !

Ganska gammal men kan vara kul ändå ;) Haha kul att han är lite ironisk. Det var Seventeen Magazine som ställde 17 frågor till Robert. F står för Fråga och S för Svar haha det fattar ni nog.

F: När fick du din första kyss?
S: 12

F: Vem har du en kändiscrush på?
S: Kristen Stewart!

F: Vilken trend på en tjej gör dig förvirrad?
S: Uggs!

F: Vilken tjejfilm är det du älskar i hemlighet?
S: Pippi Långstrump

F: Vilka tvserier älskar du att frossa i?
S: American Idol och X Factor (Brittiska versionen av Idol)

F: Vem skulle spela dig i en film om dig och ditt liv?
S: Jag skulle spela mig själv eftersom jag säkert inte kommer att bli anställd efter det här!

F: Vad är ditt drömjobb?
S: Att vara en pianist.

F: Om du fick byta plats med vem som helst i hela världen för en dag, vem skulle du välja?
S: Någon som har mycket respect och makt, George Bush, antagligen.

F: Vem i din familj är du närmast?
S: Min hund, Patty.

F: Vilken är din favorit sida på internet?
S: Youtube

F: Vilken snabbmat kan du inte leva utan?
S: Det är typ all snabbmat, min favorit är nog In_N-Out Burger.

F: Vilken är din värsta ovana?
S: Att jag pratar för mycket.

F: Vilken var den senaste låten du lyssnade på på din Ipod?
S: Jag minns inte exakt vilken låt, men det var något med James Brown från the Black Ceasar Soundtrack.

F: Vad var den senaste saken du köpte?
S: Toalettpapper!

F: Vad drömde du om inatt?
S: Kristen Stewart!

F: Hur mycket pengar har du i din plånbok just nu?
S: Tusentals dollars!

F: Fyll i den tomma raden: När jag var 17 var jag _________________.
S: Så mycket coolare för jag visste mindre om mig själv.

4 kommentarer:

  1. annaie7/06/2009

    ååååååh han och kirsten SKAAA ju bli ihopp.......!!

    SvaraRadera
  2. Till annaie: tyckr jag och carro me ! vi har tjatat om det hela veckan ^^

    SvaraRadera
  3. Anonym7/06/2009

    HAHAHAHAAH pippi långstrump?!?!?!?! XD älskar bloggen, <3

    SvaraRadera
  4. Till Anonym: TACK , kul att du gillar den :D

    SvaraRadera