onsdag 15 juli 2009

harry potter and the half-blood prince .

i måndags var jag och elin och kollade på ice age 3 , 3D ! x) vi var överflummiga hela tiden och elin köpte en ice age mugg , jag ville köpa fast jag hade ju redan en . killen i kassan typ asgarva åt oss , men who cares ? inte vi iallafall , vi bara skratta . ;P på vägen hem åkte vi förbi globen och tog tvärbanan till gullmars igen , vi tyckte vi var på världens största äventyr . x) det var en flummig måndag iallafall ! och igår var jag på britneys konsert , välldigt bra faktiskt . kändes lite mekanisk bara , allting var så perfekt , kändes som en färdigklippt musikvideo . fast det var SUPERBRA dansare och man kunde inte sluta tänka " aaaaaah tänk om man dansade så bra ! " men vet ni vad som händer ikväll ? ? ? ? ? ? :D HARRYYYYYYY POOOOOTTEEEEEER ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! WOHOW ! gaaaah yes yes yes yes ! ^^

2 kommentarer:

  1. haha, vilket äventyr att åka tvärbanan! x] :D
    aaah, hp, avundsjyyk x[ haha, I can't believe att du lyssnar på britney x] x]

    SvaraRadera
  2. Till Carfens: vet ^^ men jag lyssnar inte på britney , jag lyssnar på radio och jag och mamma tyckte de kunde va kul att gå bara !

    SvaraRadera