söndag 19 juli 2009

förlåt x)

mm , godis !

hehe jag vet , mycket dålig uppdatering på sistone . . . men det är ju sommar !
( och innan jag glömmer skiva , kolla djurens ö4an 19.30 idag ! )
jag tar allt kortfattat , i onsdags var jag på harry potter and the half-blood prince , och den var ju helt BÄÄST av alla filmerna ! tillochmed bättre än alla andra filmer ( jag räknar inte med twilight eftersom det är en annan kategori ) den var SUPERROLIG och romantiiisk och spännande och sorlig , men den var nog mest helt sjukt rolig verkligen x) jag satt och skrek i bilen påväg hem sen . . . i torsdags tror jag att jag mest var hemma , tränade , gick ut med hundarna och så . var nere vid barnsjön oxå ^^ roligt . i fredags var jag med söta mickan , och f*n va vi flumma ! först plockade vi blåbär och knarkade dom hos mig medans vi spelade kort , haha korten blev liiite blå xD och vi typ attack-garva oxå ^^ sen skulle mickan till ica för att köpa grilad kyckling till middag , så vi åker dit med rullatorn , fast inte på det vanliga sättet . det är ju bara för tråkigt eller hur ? neeejdå , utan jag sätter med snett därnere på rullatorn och mickan sitter däruppe bakåfram och så styr jag medans mickan puttar med fötterna XD sen var jag tvungen att vrida mej framåt i alla uppförsbackar ( för att dra oss upp ) och nedförsbackar ( för att hindra att rullatorn far iväg ) . . . vi åkte så utan att lämna platserna fram och tillbaka från ica . alla kollade konstigt på oss . XD och i lördags vaknade jag kvart över åtta av att mickan smsade mej " är du vaken ? " och sen kom hon över och vi åkte direkt till en lekplats för att äta frukost där XD haha ingen aning varför . vi hade iallafall med oss massa filtar , kuddar och lakan och klädnypor så vi gjorde värsta misiga taket på lekplatsen sp ingen kunde se in ^^ sen åt vi frukost där och spelade lite kort innan vi packade ihop allt igen för mickan skulle iväg . och idag var har inte gjort nått . förutom att träna och spela kort x) skulle vart med saras men hon hann inte helt plötsligt ? xP men hon skulle packa upp efter hennes frankrike-resa typ . . . men imorrn ska jag va med saraP så ska vi gå och seeee . . . HP6 ! XD yeeeey .


bild lånad från www.atariiel.blogg.se

men nu till livsviktiga saker , är det bara jag som tycker den här låter superäcklig ? torra jordgubbar i choklad ? för sockligt och bara alldelles blööö . x( kanske borde smaka den innan jag påstår nått , heh men aja . haha ingen aning varför men jag var tvungen att säga det .

puss alla som ibland säger " woppiglofp " av ingen anledning

överstenörden ems

6 kommentarer:

  1. saraaaaas7/19/2009

    nej ja vågar typ inte smaka den hahaha !! xP vi får göra det tsm nån gång lillem' :)

    SvaraRadera
  2. Till saraaaaas: hahaah , om vi vågar ! du får hålla mej i handen och hålla fram en hink sp jag kan spotta ut den sen , jag förmodar att den är äcklig X''D

    SvaraRadera
  3. Haha jag förstår att det är svårt att uppdatera ofta, jag hinner typ aldrig uppdatera min..... fast min blogg är inte lika populär så ingen bryr sej ju typ! Men din blogg är så pass poppis att du får skärpa dej lite! Känn pressen ><

    SvaraRadera
  4. Till babblaren: haha, jag ska försöka x)

    SvaraRadera
  5. Anonym7/25/2009

    Alltså, det låter verkligen grosse ;o
    Men å andra sidan, jordgubbar+chokladfontän=gott så...
    Fast nej förresten, det är ju inte färska jordgubbar! Bluäh!
    /hannes
    :-*

    SvaraRadera
  6. Till hannes: nä precis ;O

    SvaraRadera