fredag 17 juli 2009

LÄS !

jag vill nu uppmärksamma alla läsare att jag inte längre , om jag nu någonsin riktigt haft , en blogg om bara massa nyheter om skådespelarna ur twilight . bara för den enkla anledningen att jag faktiskt inte alls bryr mig om massa ointressanta skräp-nyheter . jag kommer skriva det jag känner att jag tycker är intressant om twilight , och filmerna och böckerna , inte vad skådespelarna gör annars . som vanligt skriver jag ju om min vardag och lägger kanske upp några bilder då och då . ;P

note : med " ointressanta skräp-nyheter " menar jag vad robert pattinson hade för tröja på sig igår , och vilken av hans tår som är sötast . I do not give a damn .

8 kommentarer:

  1. Det är jättebra! Det DU gillar att skriva om måste ju vara det mest intressanta? Gillar verkligen bloggen och att läsa om twilight och din vardag, jag behöver inte läsa massa om skådespelarna och sånt liksom. Det kan man ju hitta varsomhelst ändå. Det är dina tankar och glada inlägg som gör bloggen så bra! :D

    SvaraRadera
  2. denlillaapan7/19/2009

    Haha din humor asso.... "vilken av hans tår som är sötast" XD
    håller HEEELT med "Puvi",, och dig då då x)

    SvaraRadera
  3. Felli och tjejerna7/19/2009

    Typ ALLA Mina Kompisar Läser Den Här Bloggen Och Vi Håller Alla Med Puvi! :)
    Föressten, Du Är Jättelik Bella Faktiskt!

    SvaraRadera
  4. Anonym7/19/2009

    tycker det låter jättebra, din blogg är mycket läsvärd!

    SvaraRadera
  5. Till Puvi: haha kul att du tycker det ^^

    SvaraRadera
  6. Till denlillaapan: hehe , var faktiskt lite rädd att någon skulle bli su röver den kommentaren xP

    SvaraRadera
  7. Till Felli och tjejerna: haha, kul att ni håller med och jätteroligt att många läser! hatar bara att jag inte kan kolla min statistik x(

    SvaraRadera
  8. Till Anonym: taack ^^

    SvaraRadera