tisdag 10 februari 2009

Twilight pms X''D

Hej alla, jag är totalt nersmittat och förkyld idag :(
Det ändå bra med de är jag KUNDE läsa min bok, men nu har det värsta som kan hänta just hänt,
MIN BOK ÄR SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! *gråter floder*
(dom här floderna kommer jag inte kunna spola ner i avloppet som jag kunde i förra inlägget...)
Men jag är oxå glad liksom, både och! Jag skrev exakt såhär i ett sms till saras (som oxå e sjuk) när jag läst ut den:

SARA! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG JAG HAR LÄST UT BOKEN SARA!
TWILIGHT SAGAN ÄR SLUT! ALLT ÄR SLUT JAG HAR INGA BÖCKER KVAR HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP :'( JAG ÄR GLAD OCH LEDSEN PÅ SAMMA GÅNG! :D :''''''( JAG ÄR SÅ FÖRVIRRAD SARA JAG SPRINGER JUST NU RUNT I EN LITEN CIRKEL OCH SKRIKER JAG VET INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN!

Haha, de va mitt desperata sms XD sen skrev vi lite till och sen kom jag på att det här humöret kan ju heta "Twilight pms", så, ja, jag lider nu av Twilight pms X''D
Men nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och känna mig förklyld och ha Twilight pms, om ni ursäktar (X

Puss alla därute som har Twilight pms och nu inte kan spola ner sina tårar i avloppet som förra gången, utan är dömda till av drukna i tårarna x''D :'''''''O :''''''''( :D
- hehee.. >< blandade känslor -
Ems

6 kommentarer:

  1. Anonym2/10/2009

    haha, em' jag kom på en sak, jag "tröstar" dig nu men då kommer du få hjälpa mejj sen när jag får twilight pms (dvs när jag har läst ut 4an o kanske får samma reaktion som du) haha <333
    //S <3

    SvaraRadera
  2. Anonym2/10/2009

    hörruh, du KOMMER få samma reaktion som jag annars är det nått fel XD

    SvaraRadera
  3. Anonym2/10/2009

    hahahah, okej, då vet vi ungefär vad som kommer hända då :P hah, du beskrev juh ganske bra hur du reagera :D

    SvaraRadera
  4. Anonym2/10/2009

    Du vet ingenting , oj! KOm på att Edward säger de i 1an (filmen osså) :):);) <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera
  5. Anonym2/13/2009

    Kan erkänna att han Edward är snygg! :) <3

    SvaraRadera
  6. Anonym2/18/2009

    HAN ÄR ASSNYGG ! XD

    SvaraRadera