fredag 20 februari 2009

FREDAG; tråkiga lektioner belönas med sportlov .

tjoo, idag hände inte mkt . eller joo vi hade idrott, skitkul :) vi köred typ 'spökboll' och ja kan ju inte kasta , haha bollen kommer kanske långt men bara löst . men de ju skitkul iaf . vi hade svenska, tråkigt, sen so, tråkigt, och efter det lunch, typ sjömansbiff, inge gott ... hannes började typ tjata om att han inte ville äta sjömän x) efter lunch va de bara en lektion kvar innan sportlovet, no xP men den letionen gick snabbt ch nu är det spoooortlov ! på vägen hem blev jag och mickan lite galna, hehe ... vi typ funderade uaf på att ta fram min handduk i gympapåsen och åka nerför iskanan xD vi va asflummiga på lunchrasten, vi gömde oss för folk som inte enns brydde sej, eller letade efter oss X) . men sen skulle vi både hem och sa hejdå . när jag kom hem skulle mamma och ejke just åka till en studio och spela in en låt till en läro-film mamma håller på med, så jag blev ensam . ja kollade lite på 'thats 70's show' och spelade lite gitarr och lekte med hundarna, och läste såklart . nu kom pappa hem och tvingar mig att städa mitt rum... buhuuu, tråkigt . men han sa att de måste va klart idag så jag hinner inte skriva mer om ja ska hinna läsa oxå !
pussar och medkänsla till alla som inte vill städa rummet just idag...
Ems <3
ps . nu är det SPOOORTLOV ! fast ja lääängtar så till sommarlovet ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar