måndag 9 februari 2009

Bugsy *storaglittrandeögon* (a)

Hihi, hej :)
Idag var det måndag, och jag hade på mi mina nya jeeeans! :) SaraP kom och hämtade mej på morronen och när vi gick ner för bajsbacken (X , så var det typ bara is över hela vägen, utan grus! Haha, det var skitkul, ja snubblade hela tiden - klumpiga ja - , men ja gick ner i skogen istället så jag snubblade inte sen (X
Fösta lektionen va jättekul (som vanligt på måndagar, för då har vi att vi byter platser + lässtund!) Jag läse massa i min ÄGANDE bok ;) och så hamnade jag på en superbra plats, längtfram i hörnet mot väggen! Brevid hamnade Calle, men han är sjuk så, hahaaaa, jag kunde lägga mina fötter där *devil*
Jag visade alla min heta nyckelring också, jag har smyckat den med en söt liten katt med STOOORA knappögon, och jag döpte den till Bugsy, för dfet heter marsvinet i den där filmen "Bedtime stories" som snart kommer på bio (den ska jag se me Frida föressten!) , och ögonen är typ exakt likadana (X *stolt*
No:n efter fick iaf bra, jag tycker jag kan det där nu, men vi får väll se om det går så bra på provet freda den 13:e... jag kommer typ få blackout eller svimma... / att jag typ får en sång i huvudet och inte kan sluta tänka o nynna på den ;O
Matte! JAAA! Det hade vi sen dårrå, och jag är inte världens mattefan, men jaaaa va gla ja blev idag när Tommy sa vi skulle jobba med PIIII! :D:D:D
Av nån anledning har jag alltid velat jobba med pi sen jag hörde det i HSM1 X''D jag har typ alltid gått runt och hoppats att vi ska jobba med de, och idag när Tommy sa typ:
" och så gångrar man det me PI! " , ja, då blev jag typ överlycklig och ropa: JAAA! alla stirra med typ en sån här min : -.-'''' och jag körde den här : *rodnar* (X
Utetiden va ja me Frida, och vi åkte iskana, jag väljer att inet nämna den, jag kan ju bara säja att vi inte hade världens bästa balanssinne och lämna det så, ni akn ju tolka det själva (;
Efter det: lunch, helt ok mat idag, men inte go, det är den alldrig. ><
sen no IGEEEN.... gick bra då oxå men ändå man blev lite trött på alla "kemiska beteckningar" och "formler" och allt annat efter ett tag.
Och nu är jag hemma och har precis gjort klart den lilla läxan jag tog hem, tre tal i matte (X, och jag har oxå dushat xP
Nu ska jag typ läsa eller nått, orkar iaf inte skriva mer, förresten! En sak till:
Jag kan inet ladda upp mina bildeeeeer! ;( *gråter floder*
Jag får fråga pappa när han kommer hem :) *spolar ner floden i avloppet och ler* XD

Puss alla som kan spola ner sina tårar i avloppet!
Ems <3

4 kommentarer:

  1. Anonym2/10/2009

    inte pi ><' jag är sr säämst på geometri fasna på 2a talet XD neej läxan är ju fan till imorrn *självmord* :O höhö måste pluggaaa (x

    SvaraRadera
  2. Anonym2/13/2009

    Emmi, du är den skönaste bloggaren nånsin! XD Höll på o garva ihjäl mig när jag läste plus att jag sitter i bibblan! XD Älskar Dig! <3

    SvaraRadera
  3. Anonym2/14/2009

    hahahah, du e så himla skön Carro ja kan se de framför mig ! X''''D

    SvaraRadera
  4. Anonym2/15/2009

    Wohaha! XD Älskar det där om pi! x) <33333333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera