lördag 21 februari 2009

LÖRD; godistjat, legoklossar och bedtime stories .

helluu igen ! :D nu har ja vart på bio med Frida, askul ! hennes pappa janne skjutsade oss till sergel oh vi direkt för att köpa biljetter till 'bedtime stories' , ja har övertygat frida att hon ska beställa biljetterna, de är inte riktigt min grej xP men när vi kommer fram får hon typ panik och frågar mej (mitt framför hon i kassan) 'vad ska ja säga emmi???' och jag säjer till henne va hon ska säga och hon i kassan börjar garva, då frida repeterar vad jag säger ord för ord, fast riktat till kassörskan . vi köpta iaf biljetter , salong 1 och första raden i mitten , wooho ! men innan vi kunde gå in mååste man j köpa godis , så vi tog kurs mot godiskassan . frida sa att hon ville beställa först, och jag lät henne gå fram . hon beställde en LITEN cola och LITEN popcorn, och nu var de tydligen nån slags 'deal' om man beställde de, som frida hade missat . så när frida ser sin cola hällas upp och väntar på popcorn, tar kassörskan oxå med sej en oväntad liten legopåse X''D de va väll nåting som typ 'happy meal' elr nått... frida typ 'nämen vaad tar hon fram nu?...' och då sa jag; 'grattis frida, du har vunnit högsta pris, LEEGO!' när hon fått sin popcorn och cola börjar vi springa därifrån, i hopp om att slippa den lilla legobiten . och vi lyckades x) under bion fick frida smaka på en av mina godisbitar, och eftersom jag har asbra smak så var dom jäääättegoda, och frida började tjata konstant; 'tror du aj akn springa och köpa godis nu emmiii?' 'Emmiii, kan ja springa iväg nuu??' 'EMMIIII!!' ja, o.s.v . . . men filmen var iaf ASBRA och jätterolig, ja o frida skratta suuuupermycke och var jätteflummiga på eftertexterna . innan vi skulle åka hem fick frida köpa sitt längtade godis, ett lyckligt slut på den här lördan ! :) THE END .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar