torsdag 26 februari 2009

4 DAGAR; snöbollsminor, flumm, läxor och väntande I onödan .

SÖNDAG: eftersom jag ocg frida hade så himla roligt på bion bestämde vi oss fr att vara idag oxå, och sen blev de till att ja skulle sova över J vi typ lekte I den nyfallna sön, haha ! Vi skottade och sen råkade vi lägga all snö på vägen, klumpiga vi ! Så vi försökte platta till den på mycket som möjligt, tills blev vi så desperate att vi hoppade forages I snöhögen . Men alla bilder fick körqa runt ändå, och det blev faktiskt till vår nytta sen när vi blev ASFLUMMIGA och först grävde ner vårt godis I snön för att ‘coola off’ XD och sen typ sa vi att våra snöbollar var minor och så kastade vi dom på vägen innan bilden passerade ! Och sen skrek vi typ; ‘COOOVER! BOOOM!’ hahah, vi va helt ganlna xP sen skulle vi åka med Carina till GodisSvampen och köpa godis och film . Vi hyde nån skit film som hette ‘blonde,blonder’ haha, den va så dålig att man skrattade X’’D sen åkte vi hem, åt midda och kollade på filmen . Efter filmen satte vi på musik, och då kom låten Britney Sprears ‘piece of me’ igång . Hahah, ja och Frida började dansa och så fick jag en snilleblixt, - not - och jag sa till frida att vi kunde göra en dans till låten . Frida skrek ‘jaa!’ och snubblade på ett bord . Vilket jag oxå gjorde XD fast jag är nog klumpigast fr jag lyckades ramla pladask ner I marken på stabil mark lite senare, jag lyckades på nått sätt snubbla över mina egna fötter x) men vi dansade iallafall I över tre timmar och sen tuppade vi av på soffan bara halvklara med sången, jag och frida är två små perfectionist och vi ville göra en avancerad dans och vi krävde att allt skulle vara I exakt takt . Men när vi tuppade av kollade vi på ‘aquamarine’ och mot slutet var jag tvungen att at till seriöst våld för att hålla frida vaken XD vid halv tre somnade vi .

MÅNDAG: 7.54 stod det på min mobil när jag vaknade, och jag hoppade direkt över till frida och skakade om henne . Hon var tydligen redan vaken och hade ebligt henne vart de den mesta tidebn under natten, jag sov tydligen som ett litet barn jag :’’) vi sprang ner och åt frukost, ci var suuperhungriga för vi båda hade ätit alleles för lite midda, vi ville ju dansaa ;( så vi va hungriga hela kvällen och suuperhungriga nu . Vi slängde I oss lite flingor och började dansa änny mer . Fyra timmar senare var vi klara och nöjda med vår insats och dansen och vi kollade lite på tv, gick ut I snön och åt sen lunch . Efter det flummade vi bara runt I en och en halv timme men sen kom pappa och jah åkte hem . Hemma gick jag ut med hundarna och chillade .

TISDAG: på tisdagen gjorde jag inte mycket, gick ut länge med hundarna och fick massa frisk luft, och gjorde nån läxa och på eftermiddagen lagade jag midday . Ville bara hålla mig själv sysselsatt . Men alla tyckte iallafall de va gott . Jag läste mycket och gick och la mig .

ONSDAG: idag har jag inte heller gjort mycket, ja åkte pulka och madicken blev som tokig, hon försökta stoppa tefatet genom att rycka loss min sko XD kallt… sen ringde ja Carro frö hon skulle komma idag och hon sa att vi kunde va och att hon skulle ringa när hon åkte ifrån enköping . Jag vääääntade I massa timmar och tills ringde jag henne, då hon sa att hon inte kunde helt platelet … för hon skulle typ inte hinna . Men jag blev glad när ja bestämde att jag ska flumma med saras imorrn . Vi tänkte tjäna pengar och städa huset och sen belöna oss sjäva med bio J

Idag skriver jag om imorrn, nu ska jag sova,
Pussar till alla som ska borsta tänderna med eltandborste!
Ems

1 kommentar:

  1. Anonym2/28/2009

    Förlåt gmn! :( <333333333333333333333

    SvaraRadera