tisdag 17 februari 2009

Lets keep it short .

Häi, <33
Idag bli det kortkort inlägg, orkar inte skriva, va nyss på dansen och Gibbe tyckte de va extra roligt att göra så ja fick massa supersvår koreografi... x) Trodde nästan ja inte skulle kunna gå på dansen för ja hade såååå ont i huvudet innan att ja gick hem ifrå skolan... migrän . Men jag kände mej bra sen och gick !
Idag pratade ja oxå me Carro, vi pratade om MASSA saker och jag orkar inte skriva allt x) Fast ja kan säga en sak ja sa till henne, och om du inte e Carro kommer du inte fatta;
"jag sa att vi kan sova i skogen med myrorna dom kvällarna, mysigt va? x)"
de sa jag :)
Meen nu pallar ja inte mer .
Pussar till myrorna i skogen,
Ems <3

2 kommentarer:

  1. Anonym2/17/2009

    Mamma sa att jag fick komma till dig om vi hade tid, men hon trodde det för båten går inte förns kl. 21 x) Emmi, jag tror jag blitt Harry Potter och Twilight faan! xD :D <3

    SvaraRadera
  2. Anonym2/18/2009

    så du menar att vi kan va? hehe ja e lite seg :P
    haha, men va braaaa Carro, nu är du som mig typ, fastän du inte sett nån Twilight eller läst böckerna XD

    SvaraRadera