torsdag 19 februari 2009

TORSDAG; blodprov, design och äcklig raggmunk .

hejhopp, idag hade jag såå tråkigt efter skolan så jag gjorde en ny deign, vad tycker ni ? Kommentera ! Imorse när jag vaknade var jag totalt svullen i halsen och kunde inte svälja, min gom hade typ växt, för den va så himla svullen . ja fick dra till docktorn, och ta blodprov! åååh, ja tycker inte om blod... de ser läskigt ut och luktar konstigt . fast de va inge 'farligt' blodprov, de va bara ett stick i fingret. de e mer andras blod som är äckligt tycker ja . så ja kom iaf försent till skolan och kom precis i tid för att inte missa engelskatestet... jippiiieee... -.-' men engelska är inte mitt svåraste ämne så de gick bra . på so:n blev jag sur på allt och alla, för killarna tog min penna och o.s.v... men sen när jag fått tillbaka allt dom tog kunde ja och Frida jobba på ganska bra ! sen va de lunch, bläää, raggmunk x) typ alla skriker 'jaaa! raggmunk!', man ja fattar inte grejen, de smakar bajs . de e typ mosad potatis med lite vatten förkladd till en pannkaka, blööö . efter lunchen är det som alltid franska... zzzzZzZzzZzzzZzzzz... ja fattar typ noll och får alltid sitta ensam, så ja ser aldrig direkt fram emot franskalektionerna . då kanske du undrar varför ja då valt att ha franska i min bloggadress, men ja kan bara säga att förr i franskan, när man var nybörjare, vard e bättre tider, då va de typ bara massa "tu'tappelle comment?" eller "je appelle emmi" o.s.v . nu är de massa "blööööblölbölbölbbl" och "bliiowiwiu mkiujhgtjh" . men när den lektionen var klar blv ja på bättre humör, jag och sarap löste korsord på svenskan (uppgift) och ja hade allmänt kul . ja kom nu hem och ska snart på träning, vi har iaf inte Gibbe idag... *moahahaha* x)
- ta det inte personligt -
men nu ska ja läsa 'midnight sun' , de e skitkul att läsa Edward's tankar, fett gulliga ! ja läste på hennes sida att hon gav dom skrivna kapitlerna till regissören till filmen så hon skulle mer kunna sätte sej in i hur Edward skulle va i filmen :)
pussar till... mig! *ego*
Ems <3

3 kommentarer:

  1. Anonym2/19/2009

    Nice design men du kanske ska byta teckenstorlek på "EM'S" för det ser lite konstigt ut när "S" hamnat nedanför "EM'"

    SvaraRadera
  2. Anonym2/19/2009

    de gör de inte på min data ;O

    SvaraRadera
  3. Anonym3/10/2009

    Hepp, kanske för att du har MAC och jag har PC :S

    SvaraRadera