torsdag 12 februari 2009

www.djurenso.se

hellu alla ! :)
jag är glaad igen! XD jag läser nu "Midnight sun", det är den andra verisonen av Twilight, första boken i serien, och istället för att det är Bella´s tankar man får dela är det Edwards! ;D sitter och läser på datan nu, ska skriva ut sen :)
fast det sorliga är att jag e.v inte kommer att få läsa klart den ;O
asso författaren Stepheine Meyer började skriva en test-verision (asso att den inte alls var klar, utan bara rå-skriven) av "Midnight sun" och efter hon skrivit klart HALVLA testboken läckte den ut på internet, och hon blev så sur att hon slutade skriva, men hon säger att hon kanske ska fortsätta skriva senare *hoooooppas* !
så nu sitter jag har och läser Stepheine Meyer´s rå-skrivning av "Midnight sun" :D började nyss, och har kommit till 3:dje kapitlet! :D den är skiiiitbra, men det finns lite fel där och var som inte stämmer in med den första Twilight boken med Bellas perspektiv, men det är ju för att hon bara testskrivit den som den är så... (X
Jag tänkte söka på "midnatts sol" eller nått, för att se hur en sån ser ut (X
Såå... klart! På wikipedia.se står det att midnatts sol är precis när solen är över horisonten :) Cooooooooolt ;P Här kommer bild när jag sökte på midnatts sol på gooogle bilder;
Ganska snygg ! Eller välldigt snyggt, tycker ja :)
KLart boken me Edward får de snyggaste namnet ;P
Hörrni, heheheeeee, :P jag känner Lili som ska va me på Melodofestivalen på lördag! *stolt*
Jag har fått lyssna på deas bidrag för flera daaagar sen :D
Alla som tycker om mig, djur eller Lili måste rösta, på henne och hennes syster Sussie ;P
Lili och Mog jobbar med min mamma med djurens ö, ett program där Lili och Mog hjälper vilda skadade eller övergivna djur , det tycker jag är jättebra för ibland får jag träffa djuren! Wiie! Och det är ju änny bättre att djuren klarar sej och får komma till naturen igen :) Här är deras hemsida! :
http://www.djurenso.se/, gå in och läs! :)
Mog är faktiskt här nu, han och mamma håller på och pratar om massa vid köksbordet nu, jag sitter i vardagsrummet jag xP
Men nu orkar inte jag skriva längre, ska läsa min boooook! ÄGANDE bok XP
Puss alla som älskar djur och kollar in på djuren ö´s hemsida, och som röstar på Lili och Sussie i Melodifestivalen! :)
Ems<3

1 kommentar:

  1. Anonym2/13/2009

    vart läser du den då?? vill också det!! haha<33 ha det bra!!

    SvaraRadera