fredag 13 februari 2009

Fredan den 13:e

oooooo, olycksdan idag ju X)
själv tycker jag att det är är en bra dag ! det har gått skitbra för mej idag, förutom no:provet, där vet jag ju inte . men jag svarade på alla frågor och skrev dit lite xtra så ja tror de gick hyfssat iallafall .
Vi slutade tidigare idag, woho! So:n hade vi inte så vi åt luch då och hade no när so:n skulle va, och sen fick man gå hem .
Och nu sitter jag med lapoten i vardagsrummet och kollar när Ejke, Oskar och Alex spelar på tvn, nått spel som heter Fable 2 X) dom e asroliga .
har jag föressten sagt att det är min storebrorsa Ejke som är med i den där McDonald´s reklamen där det är ett troll som spelar tv-spel och en pappa och en kille, där pappan typ kommer och pekar och säger "vad är det där?" och killen, alltså min storebrorsa Ejke, säger "Men pappa, de är ingen big deal!"
hahahah, de e fett roligt att de e Ejke ju :)
och på Torsdag ska jag spela in ett nytt avsnitt till Mega, jag är programledare där xP
och juste, då går det andra avsnittet ja splade in för en vecka sen på tv! på tordag på barnkanalen 19.30 ;) fast om ni som läser inte är typ 6-10 år kommer ni inte tycka de e kul, för de är den åldersgruppen x) fast om ni bara vill kolla när jag klär ut mej till superhjälte och skratta åt mej, kanske t.o.m håna mej, kan jag inte stoppa er (X
men nu orkar jag inte skriva mer, kanske ska läsa lite eller nått :)
jag ska be pappa att fixa så ja kan imortera bilder till bloggen .
Puss alla som gillar donken-reklamen !
Ems (ba de bap bap ba...)

1 kommentar:

  1. Anonym2/13/2009

    Den reklamen är super braig! :D Har fått en ny blogg nu förresten, www.carrizen.blogg.se :) Får kolla in om du vill? :D Puss Älskar Dig! <3333

    SvaraRadera