söndag 8 februari 2009

Oops!

Hej igen, va ett tag sen (X
Min data vägrade komma in på den här sidan... IGEN!
Jag blir assur ... men nu får jag väll komma ikapp lite och berätta vad som hänt sen den 16 jan! XD
Jag har ju fyllt år. Jag fick flera fina saker, + en överaskningsfest! Det gick typ till såhär:
Jag hade fått i present att jag skulle gå på Twilight med SaraS - en film jag knappt visste vad den handlade om och inte läst någon bok från serien i dåläget - och därför skulle jag vänta på henne för hon skulle ju med mig hem. Det konstiga va att typ alla drog, men vissa spelade ganska bra och typ sa hejdå och sånt, men vissa - jag utesluter namn (X - bara drog, och ja fatta ingenting... xP
Sen när vi gick hemår fick jag typ stå och skrika på stackars Sara att hon skulle skynda sej lite, för heeeelt plötsligt hade hon "sååå ont i axeln" att hon inte kunde gå, och helt plötsligt var hon tvungen att typ undersöka allas fotspår i snön typ 30milj. ggr. (X och så var hon tvungen att stanna upp och kolla på alla som gick förbi och försöka komma på vad dom hette .. HAHA X''D
Fast det borde vart uppenbart för mig att något va på gång, kan jag ärligt lova att jag inte hade nån aning! Ja trodde bara Sara va helt konstig och jag fattade noll XD tillslut blev jag skitsur och allt för hon gick så hiiimla långsamt! ;O
Men sen när vi kom hem och jag öppnade dörren, står typ alla kompisar där och ropar "GRATTIIIIIS!" och försöker typ seriöst mörda mig med alla deras party-poppers XD
JA blev så himla förvånad! Hahah, skitkul :)
Sen åt typ alla och vi kollade på playhouse disney x) vi är så himla störda allihopa ;)
När alla gått hem skulle familjen åka t Twilight och Saras skule ju me ><
Jag trodde den skulle va sådär, men jag hade såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fel! X'''D
TWILIGHT VA SÅ (ursäkta) JÄVLA BRA! :D:D
Nu är jag helt besatt,
- ta det lungt Carro jag är fortfarande besatt av Harry Potter också... X) -
tillbaka till Twilight, jag har läst dom tre första böckerna på svenska och är snart klar med den fjärde på engelska! Fast den fjärde är som tre böcker och det är jättebra alla böckerna borde vart så långa för dom är såååååååå bra ! XP
Seriöst, jag är totalt besatt, går inte att beskriva i ord! *superdupermeganörd*
Edward är så (ursäkta) jävla grym! :D:D:D:D:D:D jag är helt kär i honom typ X''D
Om du inte läst böckerna som läser det här, eller inte sett filmen säger jag: GÖR DET NUUU! Det är totalt värt det, fast asso man blir besatt... o.O'' och om du har ett prov på gång kanske du sak avstå från att läsa tills efter provet... annars kommer alla svaren bli typ: Edward,Edward,Edward,Edward,Edward,Edward,Edward,Edward,Twilight,Twilight,Twilight,Twilight,Twilight
Twilight,Twilight,Twilight,Twilight,Twilight, ja ni fattar :)

Hela den här helgen har jag vart och shoppat en helt ny garderob! jag behöll bara tre tröjor, mjukisarna och två jeans från den gamla garberoben ;) sen har jag massaaa nya kläder :D:D <3>
Jag har oxå tagit många fina bilder med min nya kamera, och lärt mej nån låt på nya gitarren ;D jag har också börjat skriva en historia på min nya laptop :) haha, märkte nu att det blev lite många "nya" på raken X)
Men nu har jag suttit här aaaalldelles för länge och slösat tid! Jag måste ju läsa min ÄGANDE bok!

Puss alla som läser ;)
Ems<3

3 kommentarer:

  1. Anonym2/08/2009

    hahaha, men jag som tyckte att jag va såååååå braaa på o söla mejj men du hade juh så hiiiimla bråttom JUST DEN DAGEN hhhahahha!!! lilla emmalina då, sen börja du göra värsta fågelfotspåren i snön med dina fötter, haha, de va skitkul !! hahah,
    till alla som inte riktigt har tagigt till isg det som emmih har skrivit så kan jag bara instämma o säga att TWILIGHT E BÄÄÄST !! mohah,

    emmih is going wild !! fetisch myckisch nyisch kläderisch :P puss på dejj, ojj va långd dethär blev ;) <33

    SvaraRadera
  2. Anonym2/08/2009

    haha joo, fågelspåren ägde (X
    Twilight ÄR bäst ! :)
    Snygg bild? haha tog den som kom upp först ;) <3

    SvaraRadera
  3. Anonym2/08/2009

    hahah, jaa !! ofc (a) klart den e bäst hallåååå?? :P <33
    skitsnygg :D <3
    // S <3

    SvaraRadera