söndag 21 juni 2009

sunday .



bilden får mej verkligen att tänka på landstället . . . längtar . ^^

helluu alla , vet ni , just nu är det mycket fint väder , det är ljust och svalt ute och klockan är 18.21 . pappa har storstädat hela huset från grunden bokstavligt talat så nu är det sommarfräscht . och nu klipper han gräsmattan , det luktar så goooott ! mitt rum är också grundstädat och jag har öppnat fönstet så lukten av nyklippt gräs ska sprida sej . :) idag har jag läst twilight utomhus , och haft en riktig slappardag . det har vart full rulle hela veckan så jag tyckte jag förtjänade det . ^^ och imorgon får jag veta vilken dag min audtion blir , HOPPAS HOPPAS HOPPAS I ALL EVIGHET att det blir innan new york resan ! ! ! :O och sen blir det ju nyc dårrå , fatta va kul . :) jag ska shoppaaa och leta efter robert pattinson . XD men även om jag inte ser honom kommer jag vara överlycklig när jag åker hem , för jag kommer ha varit mycket närmre honom än jag någonsin varit , ever ! hahahahah jag är en meganörd jag vet . . . fast det är egentligen inte själva robert pattinson jag är helt i extas över , utan personen han spelar , EDWARD CULLEN ! :D om nån annan random dude skulle spela honom skulle jag ju typ inte ens veta vem robert pattinson va . :P jag har också haft uppe alla söta små ökenråttor idag , alla 6 st . dom är så söta . ^^ aaaah , jag blir typ överväldigad . jag längtar till imorrn så jag kan få besked om audition , och jag längtar till new york , och jag längtar såklart till när carro kommer ! vi ska fluuumma , grönan , tälta , nörda twilight , bada om fint väder och allt annat man kan tänka seeeej ! <33> och jag längtar sååå till landstället , gluuuuuuuu ! där kan man bara leva livet verkligen . . . allting är så mysigt där . när man går till torget och kolar på ädelstenar , när man badar , när man kastar bollar med madicken och spot på hundstranden i vattnet , när man sitter ute på den stora tomten och läser böcker och tidningar , när jag och ejke tar typ övermånga " smakbitar " i bakelseaffären XD , sena ljusa kvällar , sommarlovsmorgon i den gamla bäddsoffan . . . aaaah . me want ! :D men nu ska jag inte sitta här och dregla över den snart kommande framtiden , nu ska jag gå ut igen och njuta av det underbara nuet med madicken och resten av familjen . ;D
puss alla som älskar sommaren ,
överstenörden ems

6 kommentarer:

  1. denlillaapan6/21/2009

    Åh vad det lät myys :D

    SvaraRadera
  2. NEWMOONgeek6/21/2009

    ditt liv låter lite idylliskt... x)

    SvaraRadera
  3. Till denlillaapan: haha jo supermys ;)

    SvaraRadera
  4. Till NEWMOONgeek: idylliskt ? XD haha ^^ okej ? ><

    SvaraRadera
  5. Omg, jag älskar den där bilden :D
    Haha, ditt landsställe låter verkligen mysigt :)
    Men sen får du ju inte åka bort så länge! x]
    :*

    SvaraRadera
  6. Till Carfen's: i tre/två veckor . . . :P

    SvaraRadera