fredag 19 juni 2009

midsommar !



första bilden är lydia som håller i " före " materialet och bilden efter är den klara midsommarstången!



en äkta brunte-häst x)



vi åkte båt .



bilden över är på mitt ben och hängmatta är nog min favvis , gillar färgerna !



den officiella " pricken över i : et " på vår midsommarstång !



blommor i det SUPERSNYGGA huset . ^^



pink .



blommor .



regnigt när vi kom , sen fint väder . ^^



vid bryggan , i bilen .



i bilen , påväg .



aaaw , kan man va sötare ? lutar sej mot mitt knä i bilen . ^^



behöver jag förklara min nördighet på sista bilden? x)

jag firade midsommar på en ö med familjen och lyida o co . jag och lydia pratade om twilight , åt jordgubbar och gjorde en midsommarstång helt själva ! jag är fett stolt , den blev så jäkla snygg , jag har faktiskt aldirg gjort en midsommarstång förut . :O och heeelt själva . . . ^^ btw , deras hus = underbaaart ! det såg typ ut som jag tänkt mej edward och bellas hus i breaking dawn fast en ljusare verison ! :D <33333>
dagens citat:
  • " Emma Linaa , du är en björn , för du har en mörk tröja . " -vera , 4 år
puss alla , och glad midsommar !
överstenörden ems

4 kommentarer:

  1. feett gulligt av vera :)
    väck mig i morgon? :)
    puss puss :D

    SvaraRadera
  2. Till Carfens: jag vet x) ^^

    SvaraRadera
  3. tack för väckningen! :* :D
    och snääääääääääääääääääääälla, ladda upp några bilder på den supersöta björnen? :D

    SvaraRadera
  4. Till Carfen's: njah , kanske :P :']

    SvaraRadera