onsdag 24 juni 2009

nu blir det nyc ! ;D :(




foto : bästaste madicken , älskar dej och alla mina andra djur ! <333>

snart blir det av till new york , da big apple ! ^^ så ni kanske förstår att det inte blir några inlägg på ett tag . . . jag var ute på en lång promenad med madicken och saras idag , jag ville vara med nanapanapryssel ( madickens nickname ) så mycket som möjligt innan vi åker . och så gick jag på audition , hoppas hoppas hoppas i all evighet att det gick bra ! jag använder den frasen ofta nu , vet . men iallafall , nu är jag helt depp för vi har lämnat alla djur till folk vi känner , så jag har inte direkt skrivarlusten i mig . . .
puss till alla mina underbara djur !
överstenörden ems

4 kommentarer:

  1. Nana och alla de andra djuren har det superbra Em, fast det vet du väl redan! Jäättefina bilder på Supermegaüberdupersjuktfina Nana! Auditionen gick helt klart superbra! Jag önskar jag kunde göra så att du inte saknade dina djur nåt, men det går ju inte.. :/ Sorry... :[

    SvaraRadera
  2. Till Carfen's: knacka i trä ! :O x) hoppas den gick bra . . . :O

    SvaraRadera
  3. Du vet att jag alltid knackar i trä! :}
    Puss, ha det så jättebra i New York! :*

    SvaraRadera
  4. blöö, det är heemskt att vakna utan att du väckte mig :'O ;´/

    SvaraRadera