söndag 28 juni 2009

home .

det är söndag tidig eftermiddag och jag är hemma folks ! :D nu har vi hämtat djuren , yeeey , och jag har rensat mitt rum på gamla prylar så mina nya saker får plats , jag har handlat massor . jag har nu också slängt saker jag inte använder så nu har carro fått två och en halv stooora låder för sej själv ! :P det kallar jag storrensning . ^^ jag hade superkul i nyc men förlåt , jag orkar verkligen inte berätta . . . nu ska jag " flytta in " i mitt rum igen ! :)
puss till alla !
överstenörden ems

2 kommentarer:

  1. WOHOO! :D :D :D :D ÄÄÄÄNTLIGEN :D:D:D:D:D Jag vill se bildeerna :O Du har ingen rätt att säga att jag inte får se dom :O :(

    Och förresten är du fortfarande skyldig mig en puss :)

    SvaraRadera
  2. Till Carfen's: jag har all rätt i världen x)

    SvaraRadera