lördag 20 juni 2009

midsommardagen .

idag vaknade jag , och fick direkt flyga in i bilen då familjen skulle åka till något ställe i stan och äta brunch med släkten . :) det var roligt ! haha , har ingen mer kommentar till det . x) men nu är jag hemma och har varit ute med sötaste madicken och städat inför kvällen , ejke , min kära storebror , ska ha fest och sen ska några av hans kompisar lana . :P juste , ska bara förklara en sak .
TITTA HIT ---> jag vet att det har varit mer om mig istället för twilight den här månaden , men det är helt enkelt för att det inte är lika mycket nyheter längre ! nu är det ju bara massa gubbar med skägg som klipper ihop new moon till det mästerverk det SKA bli , och det är ju inte jättemycket att skriva om . x) men när det väl kommer nyheter lovar jag att det flyger upp här , bara det att just nu finns det inte lika många , så ni får leva med lite mer text om mig ett tag . . .

här är en bild med den finaste och bästaste b-vännen i världen ( alltså carro <333> ) och jag . x) bilden är från carros blogg , www.carrizen.blogg.se



puss alla som har en superbra bästis ,
överstenörden ems

12 kommentarer:

  1. Anonym6/20/2009

    aaaaaaaaw va ni e gulliga tillsammans! förstår detdär med twilightnyheter.FINns inte så många nu likxxxzzom.

    SvaraRadera
  2. Överstenörden Ems6/20/2009

    Till Anonym: hihi :) ne precis :P

    SvaraRadera
  3. annaiie6/20/2009

    GULLIGA UNGAR! :D
    ditt liiiiiiiiiiv verkar kuuuuuuuuuul XD kan jag få?^^^^^^^^^^
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Till annaiie: heh, jag tror jag behåller det ^^' XD

    SvaraRadera
  5. NEWMOON6/20/2009

    SHIIIIET, jag såg bara snabbt bilden och tänkte:Varför har Kristen Stewart på sej en sverigetröja och vem är hennes blonda kompis? XD sen fatta jag att dettt var du ><

    SvaraRadera
  6. Till NEWMOON: hahah :D *glad* ^^'

    SvaraRadera
  7. Till Anonym: hih ^^'

    SvaraRadera
  8. jag tkr det är så mkt roligare att läsa om dig än om twilight, för det finns överallt :)
    men jaa, du blir glad av att skriva om New Moon, så jag hoppas väl att det kommer massvis med najsiga nyheter som bara du får reda på! :D

    SvaraRadera
  9. Till Carfen's: najsiga? xD haha

    SvaraRadera
  10. saknar den där saken ! <3

    SvaraRadera
  11. Till sara: du har henne ju hela skolåret x)

    SvaraRadera