måndag 22 juni 2009

dagens tema: barnsligt .


hohohoo, merry christmas ! x) nej men hej på er alla , idag har jag och saras badat . det var så übermegaüberbajskallt . . . jag doppade heeela mej , från tår till hårrot . saras doppade allt utom huvudet , lilla badkruka . xP carro om du läser det här kan jag beräta att vi måååste bada vid midnatt nån gång , min lilla finurliga idé . sen drog vi iallafall hem till mig . saras fick nudlar som hon kunde äta till " hannah montana " ! x''D det var dubbat och så sääääämst . . . men efter det fick vi typ en flummattack och hoppade studsmatta , och jag tog fram vattensprutsaken och blötte ner saras , ejke och alex . x) och helt plötsligt tog vi av korken på vattensaken och hällde allt i en grop på tomten som madicken så fint grävt upp . dåå tänker jag och saras : en pool ! och helt plötsligt står vi och rotar ut ALLA mina dockhus ( typ 10000 milj . st ) för att bygga en stad runt detta hål i marken som nu var en pool . XD vi tröttnade ganska snabbt dock , och precis när vi var klara med staden packade vi in allt igen . efter det gick vi upp på studsmattan och spelade " hunk - memory " ( som jag hade fått från tidningen " frida " förra sommaren ) med alex och ejke som motvilligt gick med på det . jag vann , alla gånger ! ;P sen skulle saras hem , och nu skriver jag det här . juste , auditiontiderna ska typ flyttas en dag fram kanske ! då kan ju inte jag ;O HOPPAS HOPPAS HOPPAS I EVIGHET att dom inte gör det och att jag får en tid dagen innan vi åker ! ! !
puss alla som hoppas hoppas hoppas i evighet ,
överstenörden ems

8 kommentarer:

  1. Jaså , det var så husen såg ut x]Väldigt vackert! :D :*

    Ska vi utpressa dom som sätter tiden för Callbacken? :O :)

    SvaraRadera
  2. Men guud vad sasha verkar ha kul :D
    Och medans ni var där, stog jag i centrum med massa turkar x]

    SvaraRadera
  3. Till Carfen's: jag ver, sååå vacker elr hur? xD

    SvaraRadera
  4. Till Carfen's: joo , vi var både minst sagt "liite" flummiga X)

    SvaraRadera
  5. en glad saras :D6/24/2009

    hahaha, man känner sig såååååå fin på dedär bilden, men ja va glad haha ! :D

    SvaraRadera
  6. Till en glad saras: haha du är ju jättefin ^^

    SvaraRadera
  7. Linnea7/01/2009

    meeh , du gör ju allt med carro D: vi skulle ha gjort dt förra sommaren din lilla svikare

    SvaraRadera
  8. men blööö lets do it den här sommaren då för carro vägrade "jag svimmar emmi , neej!" sa hon hela tiden D: XD

    SvaraRadera