måndag 10 augusti 2009

som ni ville !

såg att ni kommenterat att ni ville se bilder på mej från idag , så här är den x) inte mycket jag vet , men på varenda bild gjorde jag något som såg konstigt ut . typ som den här jag lagt ut nu , där jag typ vrider huvudet vaddå , 360° ?!? XD och den var ändå mest normal . idag har ejke vänner över som ska sova här , eller sova och sova , dom ska spela in en film ^^ wihuw det är alltid flummigt då :D har redan garvat ihjäl mej flertal gånger . föressten , här är twilight resultaten från teen choice awards ! <33>
Det var väll alla ? YEY ! <333>

16 kommentarer:

  1. Hannes8/10/2009

    360°, helt vanlig, uppåner, konstig grimas, alltid lika vacker! :O

    SvaraRadera
  2. killen8/10/2009

    overkligt vacker och änglalik, så nära en twilightvampyr någon någonsin kommer vara, <3

    SvaraRadera
  3. charlie :)8/10/2009

    Okej jag har sett många söta tjejer, men alla som jag träffat har haft 4 lager brunkräm liksom! Det här kallar jag naturlig skönhet. Precis som nån skrev på det förra inlägget där du la upp bilder;
    "Tre ord: Beauty By Nature" ^^ <3

    SvaraRadera
  4. Protesterar!8/10/2009

    "Hannes"!!!! Våddå "helt vanlig" vad jag har sett av "em's" ser hon allt anna än vanlig ut. Det är ett alldeles för simpelt och fult ord för en sån vacker och helt underbar tjej verkligen! Även om hon inte gör något "konstigt" på bilden är hon inte helt vanlig, hon kommer nog alltid vara extra unik och vacker!

    SvaraRadera
  5. denlillaapan8/10/2009

    YESSS hoppas det var alla kategorier twilight var med i!!! Så jävla cool asso om dom tog hem alla sina nomineringar :D

    SvaraRadera
  6. Jenny - ny här8/10/2009

    du ser precis ut som den Bella jag ser när jag läser i TTS!!! :D Blev helt förvånad! jag är ny här på din blogg, men den verkar riktigt bra verkligen! Tänker fortsätta läsa :)

    SvaraRadera
  7. Anonym8/10/2009

    Verkligen vacker!

    SvaraRadera
  8. SåDuVet<38/10/2009

    Är det bara som som inte kan hitta ett enda litet fel på den här änglalika personens aniskte? ;O


    Jag vet att ordet "Änglalik" används av många nu för att beskriva ditt ansikte men finns det något bättre?

    SvaraRadera
  9. SåDuVet8/10/2009

    Är det bara *jag som som inte kan hitta ett enda litet fel på den här änglalika personens aniskte? ;O


    Jag vet att ordet "Änglalik" används av många nu för att beskriva ditt ansikte men finns det något bättre?

    Hihi det blev fel första gången xP

    SvaraRadera
  10. Haha först tänkte jag skriva "vackra ögon", sen tänkte jag "men hennes perfekta näsa, läppar och hy då? Och hår, och ALLT! Vad ksa jag nämna?"
    Ja, så. Du är nog perfekt enligt mej. :)

    SvaraRadera
  11. Anonym8/10/2009

    Kontrasterna mot ditt mörkbruna hår och lysande vita hy är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  12. Hannes8/10/2009

    Till 'protesterar' eller w/e du nu hette - jag sa aldrig att HON ser normal ut, menade när hon inte gör grimaser... Du skulle väl inte tro att jag tänkte förolämpa henne?
    Och allvarligt, du är verkligen sjukt vacker! Puss på dig Em <3

    SvaraRadera
  13. Protesterar IGEN!8/10/2009

    "Hannes" så nu ser hon inte normal ut heller? :S jag sa VANLIG , inte normal. Sjukt vacker berskriver inte henne nog, seriöst, asso helt jävla underbar, perfekt, allt typ <3

    SvaraRadera
  14. Till alla: tack så supermycket allihopa, vad gulliga ni är ! önskar jag kund ge er varin stor emmetkram ^^

    SvaraRadera
  15. Hannes8/11/2009

    Hihi, det kan du x) :D (A)

    Till protesterar, är du efterbliven eller?! Hur svårt kan det va att fatta vad f@n det är jag menar? Normal/Vanlig pose, eller w/e?!

    Med vänliga hälsningar till den mycket "speciella" personen "Protesterar"!

    SvaraRadera