onsdag 12 augusti 2009

NEW MOON: 14 sek nytt !

O M F G !
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH ! ! ! ! ! TITTA TITTA TITTA PÅ JAKE! ! ! ! OMG ! det var bara så liiiite , oh friday <3> jag har sett den om och om igen nu några ggr och den är jättebra ! men när Bella säger you are sort of beautiful flippade jag lite , visst jag har sett det förut på dom där från comic-con men ändå . . . NOVEMBER KOM NU !
GLUH ! hela nya trailern kommer som sagt ut på fredag , finns inga ord asso ! <333333> :D jag tänker ( på fredag ) gå och se " bandslam " så jag kan se trailern ! ;D vilka följer med ? föressten , smsa inte flr jag ahr tappat bort mobilen :(
omG kolla på min countdown , bara 99 dagar kvar till premiären av new moon ! iiiiiiiii ! :D nu är det inte i tretal längre iallafall :D

12 kommentarer:

  1. Anonym8/12/2009

    ÅH BARA 99? Gillade klippet, för kort bara!

    SvaraRadera
  2. Sussie8/12/2009

    OMG!!! It's sooooo wondeful!!!!!! <3333

    SvaraRadera
  3. Wut?! That's it? We want moooooore!

    SvaraRadera
  4. denlillaapan8/12/2009

    haha vilket galet inlägg x)

    SvaraRadera
  5. lilli love edward8/12/2009

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja skämtar inte ja bölar (A) asså gud kan inte väntaaa:P<33333

    SvaraRadera
  6. Bimini8/12/2009

    Asså, jag vet inte varför, men jag känner mig lite ledsen.. ): Jag tror att det är för att Edward lämnar Bella i denna filmen, och jag först nu inser vad som händer mellan Bella och Jacob. Jag kommer verkligen att sakna Edward! ):
    (Team Edward <33)

    SvaraRadera
  7. Till Anonym: i know ! x)

    SvaraRadera
  8. Till Sussie: haha yepp :)

    SvaraRadera
  9. Till mille: i know ! (igen)
    måste bara påpeka igen , vill ni att jag svarar på era kommentarer ? för vissa svar är ju HELT HJÄRNDÖDA liksom xP så svara gärna på det ^^

    SvaraRadera
  10. Till denlillaapan: haha , jag vet . förlåt x)

    SvaraRadera
  11. Till lilli love edward: vem kan ? ? ? ^^

    SvaraRadera
  12. Till Bimini: ah antar att du inte läst boken ? gör det ! ^^

    SvaraRadera