söndag 9 augusti 2009

#4

gah vad dålig jag är ! 4 inlägg på 10 dar. . . i torsdags hade iallafall jag och frida askul , haha när hennes bil kom till parkeringen så hoppa frida nästan ut innan bilen stannat och så fick jag en superemmetkram ! ^^ det är mitt nya ord , alla twilighnördar borde ju fatta :P sedan badade vi och spelade kort på stranden , innan vi åkte iväg till grönan . vi spammade pop-expressen eftersom vi ville ha en bra låt , fört fick vi " svenne banan " -.- sämst , tänkte vi och ställde oss i en rejäla kön igen . sen när vi äntligen kom fram fick vi den IGEN ! vi ställde oss i kön än en gång och nu fick vi någon annan låt , fast den var sämst . sen orkade vi inte längre och vi åkte jetline och massa andra ^^ det var iaf jättekul att träffa frida för hon har ju vart borta i tre veckor och nu ska hon till frankrike i en hel vecka till :O vi prata iaf skitmycke och som vanligt säger vi alltid samma saker så vi kommer typ ingen vart i diskussionen för vi garvar så mycket . men vi har iallafall lyckats komma fram till att vi föredrar språket amerikanska , vill till usa , och att vi vill ha varsinn vattenskoter :D x)

4 kommentarer:

  1. Hannes8/10/2009

    Haha x] Jag förstår inte hur man kan gilla pop-expressen >.<'
    Haha, och jag måste säga att jag håller med er på de där med Engelska (Inte Amerikanska xD ) , wanna åka te USA, & vattenskoter! Fast å andra sidan, vem gör inte det? :O :D

    Pusspuss, och en riktigt Emmetkram (Förlååt, men ett bra ord, jag kommer ta det från dig!)!

    SvaraRadera
  2. Anonym8/10/2009

    Haha, ditt liv verkar så jävla skoj och spontant XD var bara yyyybermegat tvungen att säga dä.... x)

    SvaraRadera
  3. Till Hannes: det är flummig ! XD haha emmetkram på dej med , det spelar ingen roll om du säger det , jag har bevis här i min fina lilla blogg att det var JAG som kom på det ^^

    SvaraRadera
  4. Till Anonym: hehe okej ^^'

    SvaraRadera