tisdag 11 augusti 2009

flummig kväll

haha igår och idag har vart helflumm , dom spelade in " dradulf the game " , ska lägga upp den på bloggen sen , loovar ! ^^ och dom bad om att få se twilight , men dom fick först lova att inte säga en enda negativ sak om filmen . dom bröt det löftet så jag pekade finger åt dom och slog till dom :D mohahaha det förtjänade dom . man pratar icke illa om twilight i min närhet <3> så jag har haft en superrolig dag iallafall , tills nu när man sitter och pratar med hannes , och helt plötsligt skriver han de här :

lite depp ? x) men nu ska jag , inte skriva längre helt enkelt .

puss på er alla ,

överstenörden ems

4 kommentarer:

  1. 'Hannes!8/11/2009

    Nu känner ju jag mig superelak.. :{ Förlåt, inte meningen.. :(
    Haha, heja Ems, bra att du slog dom där pyckona! :D x] Jaaa, du får skicka filmen, när den är klar då.. Och sen vill jag ha en film där DU skådespelar :D:D

    SvaraRadera
  2. Till 'Hannes!: haha men jag blev chockad bara XD film där jag är med får du icke . :P

    SvaraRadera
  3. Hannes8/13/2009

    Inte ens om jag knäfaller och ber? Eller, hm.. Det funkar inte längre, jag har använt det lite för mycket redan? ^^' =/

    Blöö.. Men jag ska få fram film nånstans ifrån! You can´t stop me! :O

    SvaraRadera
  4. Till Hannes: moahaha du kommer aldrig hitta nån ^^

    SvaraRadera