söndag 16 augusti 2009

bara babbel .

ååh vad jag är lycklig nu ! jag kom in på båda avancerade danskurserna jag sökte till . fast det är ändå lite läskigt , i tisdagsgruppen är det bara massa äldre och sen lilla jag haha x) fast i tosdagsgruppen finns ju underbara lovve och sarap , längtar till den 27:e . och när vi ändå pratar om sarap , vi flummade loss i fredags :D pappa har köpt wii sports resort nya , asroligt haha , jag och sarap vann med vår ägande tandemcyckel , fastän vi drabbades av panik flera gånger xD igår var kusiner över på middag och idag kom ida , göran , agust och lilla alice :D alice är ca 3 månader nu och jag är hennes fadderförälder * superstolt * och kan hon ha fått ett finare namn ? hihi ^^ fadderförälder är samma sak som gudförälder fast alice ska inte döpas så då blir det fadderförälder . hon är iallafall jättesöt och rund om magen ;) men till annat ämne , jag KAN inte sluta kolla på new moon trailern ! HJÄLP ! :D för bra asso . och imorgon vill jag till grönan nu innan skolan börjar , jag kommer ju kunna gå då också men ändå . får se om det blir nått , tänker ju inte gå ensam direkt x''D och på torsdag börjar skolan . . . blö . fast ändå lite roligt , vet inte . det skiftar fram och tillbaka vad jag tycker om det här . men dagen innan skolan , onsdag , ska jag iallafall flumma wii med elin , yayay ! och sen får jag släpa mej igenom två ynka skoldar innan det blir helg igen . fast sen börjar rektigt skolan typ . *dubbelsuck* men det här får blir ett bildlöst inlägg , orkar inte xP
puss alla som är förvirrade ,
överstenörden ems

4 kommentarer:

  1. opilopi8/16/2009

    haha du har haft flummig sommar, förutom det där med madicken. annasr verkar det ha vart full rulle! min sommar har varit asseg...

    SvaraRadera
  2. Till opilopi: hehe jag vet inte riktigt... min har vart lite seg också faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Anonym8/18/2009

    Grattis med dansen!

    SvaraRadera