måndag 22 december 2008

Knäck och julfilm


Woho, i övermorrn är det Julafton! Idag kollade jag på julfilmer och gjorde knäck och annat julgodis med familjen :) Jag kollade på Snobben (julfilm) och "Musse firar jul med sina vänner", den är på VHS, = ganska gammal, men det är typ min favorit film ;) den är så himla gullig! Snobben är söt oxå, men jag har tänkt på en grej, Snobben är ju söt och så, och alla vill typ ha honom på antingen pyjamasar eller shower gels (X men i filmerna ju Snobben rentav elak, han typ mobbar stackars deprimerade, totalmobbade Carl och springer bara runt och är störande? Vad är gulligt med det? Fast ibland i filmen börjar han dansa (X de e gullig men då dissar alla honom jööh :/
Haha, faktiskt så önskar jag mig en Snobben pyjamas i julklapp ;) den är så sööööööt och mysig x3
En annan bra julfilm som jag alltid kollar på dagen innan Julafton (tradition x) är en ännu gamlare film, som heter "Poky" :D det är verkligen världens bästa julfilm! Haha, fast den är lite gulligt patetisk (X
Ush, idag städade jag rummet oxå :( blööö vad tråkig det är, jag brukar inte tyck det är så farligt men idag kändes det bara BAJJS... :P
Idag tog min VIP på pea slut... då tog jag mammas mobil och skaffade mig en ny xD
Jag snodde pappas braiga kamera idag och tog massa bilder ;P ska se om jag kan få upp dom här :)
Men den här dagen är nog ändå jobbigast på hela året! Det är liksom dagen innan dagen innan jul, nära men ändå inte liksom x)
Aja, nu ropar mamma att maten är klar,
Peace out ;)
EM'<3>
ps; de är typ nått fel med tiden på bloggen, klockan är typ 18.30 egentligen, vet nån hur man fixar det?

2 kommentarer: