söndag 21 december 2008

Ny blogg! Wiie | buhu...

Tyvär vill jag börja med ett tråkigt inlägg, eftersom jag är fett saad just nu. Carro har blivit magsjuk och vi kommer inte kunna träffas förns nästa gång hon kommer hit. Carro är min bästa vän, som nu har flyttat till Gotland. :( Fast hon kommer tillbaka under jullovet så vi träffas då ;)
Men vi hade askul fredag-lördag! Först knackade Carro på hos mig på morronen, och hon fick världens största BAMSEkram :) Sen fick hon min julklapp, den kan jag tyvär inte säga vad det är för något, om hon skulle läsa det här x) Iaf, efter julavslutningen i gympasalen gick vi till klassrummet för julkramar och mys, som min mentor kallade det xP Jag fick ett diplom (X "För bästa fantasi och krativitet" , haha. Sen gick jag och Linnea och fjäskade lite för lärarna, nått is til med; God Jul + kraaam :) hahah, de va kul ;P När vi nog kramat om alla lärare vi kunde se gick jag till syrrorna och vi gav varandra våra julklappar :) Frida fick ett halsband och Sara fick BAMSE tandkräm och Disney Prinsessor plåster xP själv fick jag en jätte
stoor flumm-polkagris (X vi tjejer flummade runt lite i den tomma skolan, haha, och där finns ju då en hiss... ja, om nån skulle sitta i rullstol. Vi har alltid velat få upp den... men den har varit låst, men nu äntligen, klickade jag på "öppna", och den gick upp! Haha, men när den väl gick upp efter all tid vi lagt ner på att få upp den, vågade ingen gå in (X det var så läskigt ... :P helt plötsligt kom Frida med två stora julmust i famnen! Vi blev typ som galna och Frida gav upp, och vi drack julmust. Fast jag drack bara en klunk innan alla andra hann, för jag tjatade om att jag inte ville få magsjuka xD då blev alla pissed off och försökte spruta julmust på mig... x)
sen drog jag och Carro hem till Isaac m. Johan och Robin. Jag o Carro hade tänk gå hem till mig men Orre och Jeppe stod på parkeringen med hårspray och tändstickor och smällare och hånlog dessutom, så vi sprang i typ panik ikapp Isaac (X hos honom käka vi hans pepparkakor m hans lillebrosha :) sen drog jag, Isaac och Carro ner till TC, och det var så kallt så jag fick dela med mig av min jacka, som är typ bäst btw ;) bilden lite längre ner :) vi käkade iallafall på Ben&Jerrys, "Baked Alaska" är klart godast ;) sen hände något aspinigt, jag och Carro skulle på toa men vi hade inge småpengar så vi tänkte smy
ga oss in på GreenBull, hahahah, lyckat det gick då (; vi öppnade dörren, och samtidigt öppnade två killar dörren i vår ålder fran andra sidan av toan. Carro och ja var helt oförberedda, och av någon anledning börjar vi asgarva X''''''''D och de va typ som en SMALSMAL korridor, fast bara "väggar" till typ midjan av någon anledning, så killarna försökte tränga sej förbi oss medan jag och Carro typ asgarva, och ni som känner oss kan ju bara tänka er kombinationen av mitt åsnegarv och Carros halvtskrikande halvt skrattande sorts garv, det lät verkligen över hela resturangen och alla typ stirra XD då såg vi att de två killarnas andra kompis fortfarande stod på toa! och vi hade dörren öppen! hahahaah, ja och Carro typ smällde igen dörren och sprang ut från resturangen (X sen föll vi nästan pladask ut på golvet mitt i TC X''''D vi sprang upp till Isaac och sa vad som hönt och han garva oxå ;P men vi behövde fortfarande gå på toa, så, utan någon som helst stolthet, gick vi tillbaka till GreenBull och gick på toa. Det var typ pinsam tystnad och alla stirra halvt XD Efter TC fick vi stjuts av mamma som kom och hämtade oss, så var vi hemma hos mig och käka pizza, och kolla på American Pie XD en gammal klassiker xP
Vi hade iallafall askul med Isaac, han har typ världens bästa humor xD fast Carro blev lite oflummig när vi satte igång HarryPotter, xP men inte jag och Isaac, han berättade massa svampbob4kant skämt! xD btw, svampbob4kant äger sönder ;P
Oj, mitt inlägg kanske inte blev såå tråkigt ändå.
Peace out (;
EM'<3>

5 kommentarer:

  1. aaa, klart han äger, precis som din blogg xD

    SvaraRadera
  2. ja bor på gotland :)
    din blogg = bäst!
    kommer följa den lungt...

    SvaraRadera
  3. yeeeey^^

    Bra blogg!^

    SvaraRadera
  4. Shit emmi xD

    fett ql å läsa xD

    SvaraRadera
  5. Du e bäst på att skriva gmn! xD
    älskar dig bästa emmi, oo tack för julklappen! :D <333333333333333333333333333333

    SvaraRadera