torsdag 25 december 2008

Annandagen

Ojoj, glömde skirva under Julafton ;O fast det har väll ingen tid med iaf. Nu såg jag att min bästa Carro skrivit en kommentar till mitt första inlägg, bra att du tyckte om Julklappen gmn! :D jag får ringa dig senare idag :)
Jag kan ju skriva lite om Julafton kanske?
Den var precis som alla andra Julaftonar, (X , Mormor och kusinerna kom runt lunch och åt gröt m oss, sen gick dom och då var det Kalle Anka, som är bäst :)
Efter det var det julklappsöppning, wiiie, yeie! :D Jag fick flera fina grajjor ;) Bland annat ett berlockarmband, från Pilgrim, wohoooo! Tre berlocker sitter på nu, en med en liten söt vovve, en med en kollibri, och en med bokstäverna L, O, V och E, (bilden) asso i samma berlock ;P sen är det ju också en mini berlock där det bara står "Pilgrim" och på andra sidan "Danish Design".
Fast jag ska önska mig fler berlocker till min fördelsedag, ja, ni hörde rätt, snart fyller jag ju 14! Den 19 januari för att vara exakt.
Men jag är jätteglad nu :) vet inte riktigt varför, typ för att Carro gillade julklappen och så ;D
Jag fick också, i julklapp, Disney Sing it! Wiiie!, För dom som inte vet kan jag säga att det är ett spel som är precis som singstar, att man ska följa tonen med musikvideon i bakrunden, bara det att det är massa låtar frn typ HSM, HM, Camp Rock m.m :) Och deras egna låtar utanför Disneyfilmerna är oxå med :D Så nu får min hals bli bättre faktiskt, annars kan inte jag sjunga ;'''(
Frida, du oh jag mååste spela det 24/7 :D
Jag fick oxå min efterlängtade Snobben pyjamas XD Den är så mjuuuuk och fin.
Idag tror jag att jag chillar lite, vi skulle ha träffat släkten, men alla är typ halvsjuka så vi tar det imorrn typ. Nu sitter jag och lyssnar på Kevin Borg :D (with every bit of me) den är så bra :)
Peace out ;)
EM'<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar